Čak 5 posto ostvarenog dnevnog prometa dm-a namijenjeno građanima u potrebi
U petak, 27. studenog, dm je treću godinu zaredom obilježio Giving Friday čime je Socijalnim samoposlugama Hrvatskog Crvenog križa osigurao donaciju higijenskih i ostalih potrepština u vrijednosti od 333.729 kuna, što je 5 posto ukupnog dnevnog prometa ostvarenog u prodavaonicama dm-a i dm online shopu. Tako je dm, na dan kada je većina trgovaca nudila popuste i akcije, kupcima pružio priliku da podrže dm-ovu donaciju potrebitim građanima. Više od 75.000 kupaca obilježilo je Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, čime su svoju kupnju pretvorili u dobro djelo.
„Posebno smo dirnuti odazivom naših kupaca koji su sudjelovanjem u Giving Fridayu omogućili pomoć najpotrebitijim građanima društva. Zajedno ćemo donirati 5 posto ukupnog dnevnog prometa dm-a, a smatramo kako u ovim neizvjesnim vremenima iskazana briga za druge, solidarnost i prepoznavanje potreba zajednice predstavljaju najljepšu najavu nadolazećih blagdana. U ime dm-a, zahvaljujem svim kupcima koji su nam pomogli da korisnicima socijalnih samoposluga osiguramo prijeko potrebne proizvode za svakodnevni život te im na taj način pokažemo kako smo tu za njih“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
"U ime Hrvatskog Crvenog križa i svih korisnika Socijalnih samoposluga, zahvaljujem dm-u na ovoj donaciji. Ovogodišnji Giving Friday posebno je važan jer je dm njime osvijestio više od 75.000 kupaca o potrebama socijalno ugroženih obitelji i pojedinaca koji ovise o dobroj volji građana i tvrtki poput dm-a. Naši najpotrebitiji sugrađani sada će u Socijalnim samoposlugama moći pronaći proizvode koji su im prijeko potrebni i vjerujemo kako će im ovi blagdani zbog toga biti mirniji i lakši“, istaknuo je Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.
Socijalne samoposluge djeluju u sklopu 18 gradskih društava Crvenog križa te omogućuju humanitarnu pomoć za gotovo 10 tisuća ljudi. Socijalne samoposluge najpotrebitijim građanima omogućuju da napune košarice prehrambenim proizvodima i higijenskim potrepštinama bez novčane naknade, a ujedno štite dostojanstvo svojih korisnika jer im osiguravaju okruženje u kojemu mogu samostalno i neometano birati namirnice i proizvode.