U utorak 15. srpnja je spektakularnom završnicom na Hvaru, tulumom Ultra Beach, održanom ispred hotela Amfora Grand Beach Resort, završio festival Ultra Europe. I dok su prva tri festivalska dana privukla više od 120.000 partijanera, tulumu Ultra Beach prisustvovali su samo najveći obožavatelji elektronske glazbe – i to njih 5000 iz gotovo cijelog svijeta. Tako su slike Hvara u kratkom roku obišle svijet, dodatno potvrđujući njegov status vrhunske turističke destinacije za najzahtjevnije.
Zabava je ispred hotela Amfora Grand Beach Resort započela u poslijepodnevnim satima, točnije u 16 sati i nastavila se do ponoći. Jedinstvenoj atmosferi u prekrasnom okruženju hotela Amfora Grand Beach Resort, su osim dojmljivog pogleda na Paklene otoke, pridonijeli i nastupi DJ zvijezda – Justina Oha, Dillona Francisa, Dipla, Goldiggersa i Afrojacka.
„Sretni smo što će, zahvaljujući festivalskoj završnici – Ultra Beach – snimke i slike Hvara obići svijet i tako još jednom potvrditi njegov status jedne od najboljih turističkih destinacija u Europi i svijetu. Izuzetno smo zadovoljni kako je protekao ovaj tulum, za koji je gotovo svih 5000 ulaznica bilo rasprodano i prije objave imena DJ-a koji će nastupiti. To nam je potvrda da su obožavatelji prepoznali naše napore da im priuštimo vrhunski provod uz prekrasnu kulisu otoka Hvara i Jadranskog mora, a uspjehu završnice uvelike su pridonijeli i partneri iz tvrtke Sunčani Hvar koji su nam tijekom priprema i jučer bili u potpunosti na raspolaganju“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija.
“Već su prve reakcije oduševljenja gostiju u trenutku dolaska na Hvar bile pokazatelj koliko sama destinacija nosi ekskluzivnost ove završnice festivala Ultra Europe. Biti domaćin velikom festivalu, kao što je Ultra Europe, zaista je privilegija za nas, kao jedine hotelske kuće u Hrvatskoj koja sudjeluje u ovako značajnom i zahtjevnom projektu. Ponovili smo uspjeh od prošle godin, te uz odličnu organizaciju naših zaposlenika i menadžmenta pridonijeli vrhunskoj atmosferi i glazbenom događanju, čiji je marketinški potencijal u promociji destinacije nemjerljiv“, izjavila je Anja Levak, marketing i PR menadžerica Sunčanog Hvara.
U galeriji pogledajte više fotografija...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.