Life&style

Ulica snova i Moj planer slave 10. rođendan: "Kako smo postali unikatan hrvatski suvenir"

  • Poznati hrvatski brend Ulica snova, najpoznatiji po svom prvom proizvodu Moj planer, ove godine slavi 10 godina od osnutka brenda
  • Tijekom godina Moj Planer se razvijao, redovito nudio nove rubrike i mogućnosti i osvajao kupce diljem Hrvatske i šire
  • Povodom 10. rođendana, Ulica Snova je pripremila slavljeničku kampanju kako bi proslavili dosadašnje uspjehe te predstavili Moj Planer 2022.

Magdalena Bešker, kreativna poduzetnica iz Svete Nedelje, u potrazi za savršenim ženskim planerom, došla je na ideju da osmisli vlastiti. Lansirala je Moj planer 2011. godine, a bio je to prvi proizvod danas već poznatog hrvatskog brenda Ulica Snova, koji ove godine slavi svoj deseti rođendan. 

Desetljeće je značajan vremenski period, dovoljno dug da promijeni čitavu našu stvarnost, a često nismo ni svjesni promjena i svega što smo postigli sve dok ne napravimo odmak i pogledamo unatrag. Kako je svijet izgledao prije 10 godina?

Prije 10 godina emitirana je prva sezona Igri Prijestolja, a odgledali smo posljednji u nizu filmova o Harryju Potteru te posljednju epizodu Oprah Winfrey showa. Prije 10 godina nitko nije obraćao pozornost na Bitcoin koji je vrijedio samo 1 dolar. Ubijen je Osama Bin Laden, a svijet je ostao bez Elizabeth Taylor, Steve Jobsa i Amy Winehouse. Prije 10 godina zaštitne maske viđali smo samo na liječnicima i kineskim turistima, a Corona je bila samo pivo.

Da, 10 godina uistinu je dug period. Period u kojem se rađaju nove ideje, umiru one nedovoljno prilagodljive, tehnologija juri naprijed, a mi se prilagođavamo, mijenjamo, idemo naprijed. Isto vrijedi i za nove biznise i brendove. Većina njih, nažalost, ne preživi težak test vremena, posebice u ovim izazovnim godinama kada je čitav svijet pogodila pandemija koronavirusa. Upravo iz tog razloga još nam je draže kada pročitamo ili čujemo za neku uspješnu lokalnu poslovnu priču, a ona Ulice snova i Magdalene Bešker svakako je jedna od njih.

 | Autor: Pr/prettycactus Pr/prettycactus Lansiran davne 2011. godine, Moj Planer je donio dašak svježine na hrvatsko tržište planera.

"Željela sam planer koji će korisnike motivirati da svoje planove zapisuju, realiziraju i pamte", prisjeća se Magdalena samih početaka. "Moj Planer je otpočetka bio dostupan u širokoj paleti boja, a njegova draž je bila u razigranoj unutrašnjosti te personaliziranim koricama", otkriva nam Magdalena, koja je s vremenom ponudu proširila i na druge personalizirane proizvode, a njezin My Passport etui postao je prepoznatljiv kao unikatan hrvatski suvenir.

Osim toga, tu su i Moj Rokovnik, My Business Planer, Etui za Index, Etui za Dokumente, Bookmarker, Spomenar, Kemijske Olovke te Etui za kemijske olovke. Poseban hit je i My Sparkly planer koji plijeni pažnju elegantnim ženstvenim šljokicama.

 | Autor: Pr/prettycactus Pr/prettycactus Tijekom godina, Moj Planer se razvijao, redovito nudio nove rubrike i mogućnosti i osvajao kupce diljem Hrvatske i šire, inspirirajući nas u ovo digitalno doba da zapisujemo svoje bilješke, planove i misli na papir. Povodom 10. rođendana, Ulica Snova je pripremila slavljeničku kampanju  kako bi proslavili dosadašnje uspjehe te predstavili Moj Planer 2022. Osim još simpatičnijeg dizajna, novi Moj Planer dolazi u suradnji s renomiranim brendovima, poput Avona, Hendricks Gina te Aquae Vivae toplica.

 | Autor: Pr/prettycactus Pr/prettycactus Snimanje je održano u predivnom ambijentu Amadria Park hotela u Zagrebu pod kreativnim vodstvom talentirane Maje Kauzlarić iz Cvijeta Kreative koja je zaslužna za dekoraciju seta. Magdalena je za ovu prigodu nosila bajkovitu haljinu butika I do Weddings. Kampanja nas vodi ulicom snova kojom je i sama Magdalena prošla osmišljavajući sve te divne proizvode.

Photo: Pr/prettycactus

Komentari 0