Life&style

Timothée Chalamet lice je parfema Bleu de Chanel, a novi spot potpisuje oscarovac Scorsese

  • Timothée Chalamet glumi u reklamnom filmu za Chanelov parfem za muškarce - spot je to koji se isplati pogledati
  • Naime, najnoviju kampanju za  Bleu De Chanel s zvijezdom filmova 'Dina' potpisao je ugledni filmaš Martin Scorsese 
  • Spot je smješten u živopisnu scenografiju Scorseseovog obožavanog New Yorka u kojem se događa radnjatoliko njegovih filmova

Prošle godine internet je brujao od uzbuđenja što će Timothée Chalamet postati novo zaštitno lice parfema Bleu de Chanel. Kultni muški miris Jacquesa Polgea, glavnog parfumera u Chanelu, prvi put je došao na scenu kao toaletna voda 2010., nakon čega je uslijedio Eau de Parfum 2014., i od tada je moćan saveznik muškaraca koji cijene dobar parfem na sebi. Fotke iz reklamne kampanje pojavile su se prije nekoliko dana, a sad je izašao i spot koji potpisuje ni više ni manje nego oscarom ovjenčani (i mnogo puta nominirani) redatelj Martin Scorsese.

Ovaj crno-bijeli filmić ujedno je i prva suradnja redatelja i mladog glumca, a oni duboko u parfemskom svijetu sjetit će se da je Scorsese prije 14 godina režirao prvi film kampanje Bleu de Chanel. Nakon što smo nekoliko dana uživali u primamljivim slikama Chanelove kampanje koje je snimio Mario Sorrenti i šuškanjima što se događalo iza kulisa snimanja, izašao je i spot. Smješten u živopisnu scenografiju Scorseseovog obožavanog New Yorka u kojem se događaju radnje tolikih njegovih filmova.

 | Autor: Chanel /  Mario Sorrenti Chanel / Mario Sorrenti Foto: Chanel / Mario Sorrenti

Chalamet glumi verziju sebe, u jednom danu života zvijezde koja ide na snimanja talk showa i prikazuje pozadinu takozvanog svijeta sjaja i glamura. Hit Herbieja Hancocka 'Rockit' iz 1983. je glazbena pozadina, a Scorsese se odlučio za crno-bijelu tejniku. "Svijet se promijenio", objasnio je redatelj. "Postoji još jedan drukčiji aspekt slavne koji je još ekstremniji nego prije 10 ili 15 godina."

"Dakle, kad uđete u ulogu, uništavate li ono što jeste?" pita voditelj talk showa u spotu. "Ne, ne, posegneš u sebe, nađeš sebe", odgovara Chalamet. "I tek nakon toga si slobodan biti ono što stvarno jesi." V

"Bleu de Chanel ima uvjerljivost i intenziteta da predstavlja čovjeka koji ne želi biti ukalupljen" kaže parfumer Olivier Polge, "Čovjeka koji ne drži do fasade i ne boji se pokazati ranjivost ispod čvrste razoružavajuće vanjštine." Dakle, muškarcu je dovoljno poprskati malo Bleu de Chanela i dopustiti svijetu da vidi onog pravog njega...

 

 

Photo: Steve Bealing/Landmark Media / i/IPA

Komentari 0