- Dobre ideje na našem stolu uvijek je ljepše realizirati uz prigodno posuđe
- Talijanski brend Tognana prisutan je u cijelom svijetu, a sad su premijerno lansirali novu TV reklamu na tržište Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore
- Tognana posuđe idealno je za sve gurmanske prigode, slavlja i druženja, koja uljepšava stvarajući ugodnu atmosferu, a nove kolekcije dostupne su u svim trgovačkim lancima
U suradnji s agencijom Pink Moon i produkcijskom kućom Producenti, a u režiji kreativnog direktora Hrvoja Škurle, poznati talijanski brand posuđa Tognana premijerno je lansirao novi imidž TVC, u trajanju 15 i 30 sekundi, na tržište Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a od 2024. emitirat će se i na ostala svjetska tržišta.
Brand Tognana prisutan je u cijelom svijetu s 25 milijuna prodanih proizvoda godišnje, te prometom od 80 milijuna eura. Jedinstveni talijanski dizajn i kvaliteta pozicionirali su ga među vodeće svjetske proizvođače kuhinjskog posuđa, aparata i tekstila. Prepoznat od strane renomiranih restorana postao je i sastavni dio kod pripreme i posluživanje jela poznatih međunarodnih i lokalnih restorana.
Tognana proizvodi daju dodatnu vrijednost našim domovima, uređenju i stvaranju harmonije. Idealni su saveznici za sve gurmanske prigode, slavlja i druženja uljepšavajući i stvarajući ugodnu atmosferu doma.
„Više od 70 godina u Tognana Porcellane držimo do talijanske tradicije, kvalitete i dizajna, te idemo u korak s razvojem tehnologije. Naši proizvodi prilagođavaju se novim trendovima kuhanja koketirajući s modom i gurmanskim svijetom, uvijek stavljajući u prvi plan kvalitetu materijala. Funkcionalnost spajamo s dizajnom“ - izjava je obitelji Morosi koja stoji iza poznate talijanske tvrtke posuđa Tognana Porcellane.
Zahtjevan zadatak u produkciji imidž spota uspio je hrvatskim kreativcima koji su unutar 30 sekundi uspjeli prikazati raznovrsnost ponude branda te istaknuti ljepotu talijanskog dizajna i lakoću uporabe proizvoda u pripremi jela, kroz žensku razigranost i raspjevanost, koristeći zahtjevnu stop-motion tehniku u kombinaciji s predivno osmišljenim i snimljenim kadrovima.
Iako je Tognana prepoznatljiva po šarenim tanjurima i razigranim bojama posuđa, jesenskom kolekcijom dominiraju posuđe i tkanine zemljanih tonova koji u svaki dom unose umirujuću jesensku notu.
Neodoljivi moderni dizajn kućanskih aparata u boji kadulje i crvene jabuke sve je prisutniji u talijanskim domovima, posebice kod mlađih generacija.
Nove kolekcije su dostupne u svim trgovačkim lancima, a za 2024. godinu Tognana najavljuje revolucionarne proizvode za lakšu pripremu hrane koji će postati nezaobilazni u svakom domu.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.