Life&style

Što žene zapravo žele: projekt Woman's Choice otkriva nam i ove godine navike i tajne Hrvatica

  • Woman's Choice, projekt iza kojeg stoji ženski multimedijski brend miss7 već se tri godine provodi u Hrvatskoj - u sklopu velikog istraživanja u kojem sudjeluju tisuće čitateljica miss7 otkriva se kakve navike žene u Hrvatskoj imaju pri kupnji raznih proizvoda i koji su im brendovi pritom najdraži
  • Ima li kvalitetnijeg i mjerodavnijeg kanala da se bolje čuje glas ženskog dijela publike i ima li većeg komplimenta nego da stvarne žene izglasaju da ste im najdraži brend?
  • I to u u bilo kojem segmentu, od namirnica koje kupuju, preko kozmetičkih proizvoda i odjeće do bankarskih usluga?
  • Ove će godine biti posebno zanimljivo vidjeti jesu li se i koliko promijenile potrošačke navike Hrvatica i tko će na temelju prikupljenih glasova na svečanoj dodjeli biti ovjenčan lovorikama
  • Women's Choice Awards proteklih je godina naišao na sjajan odaziv publike i izvrstan prijem kod najpoznatijih hrvatskih i svjetskih brendova, a podržavaju ga i brojna poznata lica poput Nevene Rendeli, Antonije Blaće, Marijane Perinić, Andree Andrassy...
  • Osim navika pri kupnji istraživanje otkriva i druge preference i svjetonazore Hrvatica, navike i životne stilove povezane sa zdravljem, poslom, društvenim i političkim stavovima, osobito u području položaja žena u društvu

Što žene u Hrvatskoj vole, kakve izbore rade u životu, što žele - pitanja su na koje projekt Woman's Choice spremno odgovara. Iza projekta stoji miss7, najjači multimedijski ženski brend koji otpočetka postojanja stavlja naglasak na dvosmjernu komunikaciju s publikom te privlači i čak i do dva milijuna čitateljica svakog mjeseca. Kao prepoznatljivi brend i ove godine nastavlja sa sada već tradicionalnim projektom Woman's Choice Awards, koji je proteklih godina naišao na sjajan odaziv publike i izvrstan prijem kod najpoznatijih hrvatskih i svjetskih brendova.
 | Autor: Pixsell Pixsell Dobitnici Woman's Choice nagrade 2019.

U velikom istraživanju koje se provodi svake godine i u kojem redovito sudjeluju tisuće žena dosad je odgovoreno na mnoga zanimljiva pitanja. Birajući između brendova prisutnih na hrvatskom tržištu, ispitanice otkrivaju svoje preference u gotovo svim kategorijama života: koji su im omiljeni brendovi hrane, pića, kozmetike, osobne higijene, odjeće i obuće, sredstava za pranje i čišćenje, automobila, mobitela, shopping centara, banaka i financijskih usluga. 
Naravno, vrlo je logično upitati žene o najdražim brendovima jer prijašnjih je godina potvrđeno da o nabavi namirnica za kućanstvo najčešće brinu žene, u 78,2% slučajeva. A u skupini onih starijih od 35 godina taj postotak raste na čak 92,8%. 
 | Autor: Tonkica Zlački, glavna urednica miss7

"Sa svojim čitateljicama smo svakodnevno u interakciji i međusobno se jako dobro poznajemo pa s ponosom najavljujemo ovogodišnje izdanje već tradicionalnog projekta Woman's Choice Awards" kaže glavna urednica svih miss7 izdanja, Tonkica Zlačkiističući njegovu važnost na tržištu. Na osnovu glasova čitateljica miss7 iskristalizirali su se tako omiljeni brendovi u svim kategorijama te su tako žene odlučile o pobjednicima, brendovima koji će već treću godinu primiti Woman's Choice nagrade.

Ipak, rezultati istraživanja ove će godine biti još i zanimljiviji - vidjet ćemo jesu li se i koliko navike žena pri kupnji promijenile zbog pandemije. Imaju li nove najdraže brendove te jesu li promijenile i neke druge prioritete u životu. Stoga, jedva čekamo novu dodjelu Woman's Choice nagrada...
 | Autor: Pixsell Pixsell Woman's Choice Awards već tradicionalno vodi Daniela Trbović 

Tonkica Zlački nastavlja: "Najveća je vrijednost ove nagrade što dolazi od samih žena koje svakodnevno u trgovinama odlučuju koji će proizvod kupiti. Mislim da svakom brendu laska što su tisuće ispitanih potrošačica dale glas za njih, potvrdile da su upravo oni najbolje što se može naći na tržištu. miss7 kao ženska multimedijalna platforma s druge je strane sretna što može doznati kako razmišljaju, što vole i što preferiraju stvarne žene, njihove čitateljice, te njihov izbor pretočen u nagrade predati klijentima." 

Doista, prošlogodišnje istraživanje je pokazalo kako žene razmišljaju i kad nije riječ o kupnji. Istražene su tako i navike i životni stil žena povezani sa zdravljem, poslom, te društvenim i političkim stavovima općenito, osobito u području položaja žena u društvu. Istraživanje je iznjedrilo mnogo zanimljivih činjenica o svjetonazoru žiteljica Hrvatske. Na primjer, većina žena (72,5%) smatra da je idealno osamostaliti se do 25. godine, odseliti od roditelja dotad bi željelo njih 50%, a u naredne četiri godine većina smatra optimalnim i vjenčati se, dobiti prvo dijete i kupiti prvi automobil. Za prvu nekretninu žene u Hrvatskoj smatraju da je sjajno ako se dogodi u dobi od 30. do 34. godine. Inače, u braku je 41,3% žena, a zanimljivo je što 15,2% ni ne razmišlja da uplovi u bračnu luku. Većina žena u dobi od 20 do 35 godina nema djecu, ali ih 66,2% planira imati.

70,9% žena izjavilo je u istraživanju da su zadovoljne svojim poslom, a za 90% njih dobar je posao onaj koji je dobro plaćen, ostavlja im dovoljno vremena za privatan život i koji vole. Ruku pod ruku sa zaposlenošću pa time i samostalnosti ide i svijest žena u Hrvatskoj o ravnopravnosti spolova. Pa tako većina njih smatra da bi muškarci i žene trebali ravnopravno podijeliti poslove oko brige za djecu i kućanstvo, te da bi poboljšanje položaja žena u društvu, više upravljačkih pozicija u tvrtkama, razvoj ženskog poduzetništva i veća senzibiliziranost društva na zlostavljanje žena općenito pridonijeli boljitku društva u cjelini - to je svakako i ono za što se miss7 zalaže.

Photo: Pixsell/Davor Puklavec

Komentari 0