Life&style

Springfield predstavlja novu KEEP IT WARM! kolekciju

Brend se sprema za zimsku sezonu s novom KEEP IT WARM! kolekcijom koja je usredotočena na inovativne premaze izrađene s toplinskom izolacijom.

 | Autor:

SPRINGFIELD, Tendamova robna marka, lansira svoju KEEP IT WARM! kampanju kao ključnu poruku u okviru strateških inovacija. Nova kolekcija kaputa koja se temelji na visoko izolacijskim komadima certificiranim zaštitnim znakovima poput DupontTM SoronaR, NeokdunR ili RDS.

 | Autor:

Ambasadori odabrani kao zaštitno lice ove kampanje, ilustratorica Ana Jarén i prvak snowboarda Lucas Eguibar, izravno su povezani s novim komadima ove kolekcije kroz svoj životni stil i iskustva gdje su boja i inovativnost najbolji dvojac za predstavljanje vrijednosti nove KEEP IT WARM! kolekcije.

KOLEKCIJA: KEEP IT WARM!

Springfield je za sezonu jesen / zima 19. predstavio svoju prvu kolekciju odjeće koju čine visoko izolacijski, lagani kaputi, jakne, prsluci i parke napravljene od alternativne toplinske izolacije i mogućnostima odbijanja vode. Pored toga, ovi proizvodi su ekološki prihvatljivi i materijali nisu testirani na životinjama.

 | Autor:

Komadi za muškarce i žene koji čine KEEP IT WARM! kolekciju imaju različite certifikate poput DupontTM SoronaR, održivu i obnovljivu izolaciju sastavljenu od biopolimera čiji je proizvodni proces mnogo učinkovitiji od poliestera; NeokdunR, 100% prirodno i biorazgradivo reciklirano te proizvedeno inovativnim postupcima koji izbjegavaju uporabu štetnih proizvoda po okoliš; i RDS (Responsible Down Standard) certifikat kojim se osigurava da je korišteno perje dobiveno bez nasilja nad životinjama.

Brend je posvećen inovacijama kako bi učinio život lakšim i udobnijim svojim kupcima kroz inovativne i kvalitetne komade, te kako bi ostali odani ležernom i suvremenom stilu. To se povezuje i s brigom za Springfield muš karca i žene kada su u pitanju održivost i briga za okoliš.

 | Autor:

KONCEPT: O ZIMI

Za ovu kampanju Ana Jarén i Lucas Eguibar postaju pripovjedači vlastitih priča, posebno onih koje se odvijaju tijekom zime. O ZIMI je koncept u kojem nam oba lika prikazuju svoje svakodnevice tijekom ove sezone, vrlo osobni pogled na sve što ih inspirira tijekom njihovih zimskih vragolija.

 | Autor:

Springfield se povezuje s tim pričama kroz svoju novu kolekciju KEEP IT WARM! kaputi - sastavljeni od izdrživih materijala poput parki i prsluka - koji se savršeno uklapaju u pripovijesti obaju likova. Ana, ilustratorica, ide kroz život neprestano tražeći inspiraciju dok Lucas, sportaš, živi okružen prirodom i, naravno, snijegom. Oboje se stalno suočavaju s izazovima, a u ovoj kampanji vidjet ćemo kako ih KEEP IT WARM! kolekcija prati.

 | Autor:

Koncept se odražava i u umjetničkom dijelu kampanje, kao i u video uracima. Kampanja će biti pokrenuta krajem listopada na svjetskoj razini i vidjet ćete je na mrežnim modnim platformama i u tisku, kao i na vlastitim kanalima brenda. Također će biti dostupan na Springfield web stranici i društvenim mrežama gdje ćete moći pristupiti ekskluzivnom sadržaju i mnogim drugim iznenađenjima.

 | Autor:

 | Autor:

Photo: None

Komentari 0