Globalna zvijezda u 'Sport the Unexpected' kampanji slavi kreativnost, odvažnost i ekspresivnost
Reebok službeno najavljuje globalno partnerstvo s Khalidom, svjetski poznatim glazbenikom, nominiranim na 62. dodjeli Grammy-ja za snimku godine „Talk“. Cilj ove suradnje je potaknuti kreativnost, eksperimentiranje i ekspresivnost kod mladih generacija.
"Uzbuđen sam ovom suradnjom s Reebokom. Nadam se da ćemo uspjeti potaknuti mlađe generacije da budu to što jesu i riskiraju", ističe Khalid koji kod Reeboka cijeni spoj starih i novih klasikate inspiriranje novih trendova.
Khalid će se u 'Sport the Unexpected' kampanji prvi put pojaviti ovog proljeća spajajući elemente nadrealnosti sa svojim autentičnim i karizmatičnim karakterom.
Vizualni elementi kampanje istaknut će Khalidovu prirodnu energiju, ali i Reebokovo nasljeđe kroz suvremenu prizmu.
Khalid nastavlja biti stup originalnosti, ponosa i motivacije mlađim generacijama, ističe Matt Blonder, izvršni direktor Reebok marketinga i digitalnog brand commerce-a te dodaje - "Svojim jedinstvenim umjetničkim zvukom, Khalid autentično simbolizira naš zajednički etos - nadahnjujući kreativnost i eksperimentiranje. Privilegirani smo što je postao član naše obitelji. "
Khalid je suradnju obilježio fotografijom na svom Instagram profilu (@thegr8khalid) gdje se igra sa svojim kućnim ljubimcem koji nosi ručno rađenu Reebok trenirku za pse.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.