- Broj jedan cider na tržištu lansirao je proizvode koji odgovaraju sve većoj potražnji novih osvježavajućih okusa
- Brend poznat po osvježenju i dobroj atmosferi, Somersby, predstavlja dva nova okusa koji odgovaraju na sve raznovrsnije preferencije potrošača: Somersby Malina Limeta te Somersby Bazga Limeta 0.0.
- Somersby Malina Limeta uvodi voćnu i blago citrusnu notu u alkoholni segment, dok Bazga Limeta 0.0 dodatno osnažuje bezalkoholnu ponudu brenda, u kategoriji koja bilježi snažan rast, osobito među mlađim potrošačima i urbanom publikom koja traži alternativu standardnim gaziranim pićima.
Oba okusa dizajnirana su kako bi odgovorila na sezonsku potražnju za svježinom, ali i na šire promjene u navikama potrošnje.
"Naši novi proizvodi razvijeni su kako bismo odgovorili na sve veći interes za raznolikošću okusa ali i za bezalkoholnim opcijama za različite prilike, bilo da se radi o druženjima nakon posla, festivalima, piknicima ili svakodnevnom opuštanju s prijateljima. Reagiramo na trendove, ali ostajemo vjerni Somersby filozofiji: zaigran, prirodan i okus koji se pamti," izjavio je Armin Seferović, brend menadžer Somersbyja.
Lansiranje novih proizvoda prati sveobuhvatna podrška, od in-store vidljivosti, digitalnih kampanja i promotivnih aktivnosti, do strateškog pozicioniranja u HoReCa i retail kanalima. Fokus je na maksimalnoj dostupnosti i prepoznatljivosti na mjestu kupnje, uz aktivnu komunikaciju koja potiče probu i angažman.
Somersby, najprodavaniji cider na hrvatskom tržištu i dobitnik priznanja Best Buy Award, ovim širenjem portfelja potvrđuje svoje vodeće mjesto i nastavak ulaganja u inovaciju i izgradnju kategorije.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.