Lifestyle 1543 prikaza 11. srpnja 2018.

Pokušala sam iskopirati ovaj doručak s Instagrama, nisam sigurna je li mi baš uspjelo

privatna arhiva.

Savršeno dekorirani obroci na Instagramu često me inspiriraju da malo poradim na svojim mizernim kulinarskim vještinama i zdravim navikama. Potpuno svjesna da ovaj članak može biti pravi put u propast, odlučila sam se izazvati i kreirati jedan roza doručak s Instagrama

Instagram je, priznajmo si, savršeno mjesto za pronalazak inspiracije - za putovanja, odjeću, kozmetiku... i hranu. Tamo često pronalazim ideje za zgodne obroke. Najdraže su mi slastice. S obzirom da je bio vikend, palo mi je na pamet da se malo igram kuharice. Igram, da, jer nazvati me kuharicom bilo bi uvreda za prave kuharice. Uglavnom, odlučila sam pripremiti instagramski doručak i tretirati se kao vikend kraljicu.

 Prvi korak bio je pronalazak slike savršenog doručka koji se pritom ne sastoji od previše egzotičnih sastojaka. Htjela sam nešto s namirnicama koje su mi nadohvat ruke. Na Instagramu sam pronašla ovu sliku: 

 

A post shared by Caroline (@suppersinseason) on

Brzo sam shvatila da je riječ o varijaciji na temu chia pudinga. S chia sjemenkama se dobro slažem, iako mi nikad nisu ispale ovoliko lijepe. Budu fine, rade svoj posao, ali nikad nisu, istini za volju, lijepo izgledale. Dapače, izgledale su kao gorgonzola u svijetu jogurta.

Za izradu mi je bilo potrebno:

- jogurt

- smrznuto šumsko voće (+ svježe borovnice)

- chia sjemenke

- 1/2 banane

S obzirom da je na Instagram slici donji dio očito skuhano voće, od tog sam koraka odmah odustala. To uključuje aparate koje trenutno nemam. Odlučila sam umjesto toga samo naslagati šumsko voće i kriške banane.

U startu mi je pošlo po zlu. Uzela sam preveliku čašu. Lijepa je, ali jako velika za obrok za jednu osobu. Odlučila sam je supstituirati čašom za vino. Nije najzgodnija opcija, ali ničeg drugoj nije bilo pri ruci. U čašu sam stavila šumsko voće pa nakrižane banane naslagala ravno preko njega.

 | Autor: privatna arhiva privatna arhiva Drugi korak bila je izrada samog pudinga. Uzela sam dvije čajne žličice chia sjemenki i prelila ih vrućom vodom. Promješala sam ih i ostavila da stoje oko sat vremena. Njihovo je svojstvo da, u kombinaciji s vodom, povećaju svoj volumen pa su se fino zaokružile. Na koncu sam u njih dodala jogurt s okusom šumskog voća. Može i biti jogurt bez voćnog okusa, ovisno o tome što preferirate. Jedino na što treba pripaziti je da nije previše rijetke teksture.

 | Autor: privatna arhiva privatna arhiva

Puding sam jušnom žlicom naslagala na šumsko voće i bananu. Nastojala sam biti što preciznija, ali do finog raslojavanja nije tako lako doći. Da je donji dio bio skuhan, ne bih imala problema. Međutim, tekstura jogurta je uistinu lagana pa je zgodno zašao u šupljine među voćem. Nije me zasmetalo, ja i onako nisam neki ljubitelj reda u životu. 

 | Autor: privatna arhiva privatna arhiva

Pred sam kraj, ubacila sam još malo šumskog voća, a pod ruku su mi došle i svježe borovnice pa sam ubacila nekoliko komada svježeg voća. Čini mi se da je na slici sve svježe, ali ja ovog puta u trgovini nisam baš imala sreće. 

 | Autor: privatna arhiva privatna arhiva

U usporedbi s onim instagramskim, moj doručak izgleda... vrlo prosječno. Nikad od mene food stylista. Istini za volju, dobro sam i prošla, s obzirom na količinu (anti)talenta za stilizaciju hrane. Ono s čim sam uistinu zadovoljna je okus ovog doručka. Ispostavilo se da je kombinacija okusa dobitna! 

 | Autor: privatna arhiva privatna arhiva

Ne zaostaju ni nutritivne vrijednosti. Nisam baš računala, ali proteinski jogurt, banana, chia sjemenke i šumsko voće držali su me sitom do kasnog ručka (oko 16 h poslijepodne). Nije mi na pamet palo otići do pekare! Usput, osjećala sam se zdravo i puno energije. Mislim da bih možda malo češće trebala zaći u ovu vrstu sporta. 

 

 

 

Komentari 0