Life&style 05. svibnja 2017.

OVOM ćete vježbom u samo 30 minuta sagorjeti do 200 kalorija

Instagram/Nives Celzijus.

Neka istraživanja pokazuju kako su vježbanjem polaznici sagorjeli i do 1000 kalorija tijekom treninga!

Ako mislite da je joga samo obično rastezanje, pripremite se na neočekivano. Od vruće do Bikram yoge; od početničkih pa sve do ultra naprednih satova - postoji jako puno vrsta i načina kako vježbati jogu. A još kad vam kažemo da možete sagorjeti i do 200 ekstra kalorija u samo pola sata, bez puno muke i nauke...

 | Autor: Getty Images Getty Images

Joga je antička tjelovježba za tijelo i um, koja je u samoj svojoj srži kombinacija rastezanja i tehnika disanja čiji je fokus fleksibilnost tijela te povećana mentalna snaga. Joga je ujedno i najbolji način kako održati tijelo i um aktivnim i zdravim. 

 | Autor: Getty Images Getty Images

Ljepota joge je to što ju možete raditi bilo gdje i bilo kada. Sve što vam treba je malo mjesta i prostirka na kojoj ćete raditi vježbe. Postoji puno načina kako započeti s prakticiranjem joge, ali ako niste sigurni želite li upisati satove joge u profesionalnom studiju, uvijek se možete obratiti YouTubeu za pomoć - na kojem se nalazi puno odličnih treninga i online tutorijala. Još jedna super stvar je to što ju možete vježbati svakoga dana, za razliku od trčanja ili dizanja utega, gdje tijelo ipak zahtjeva odmor. 

Neka istraživanja pokazuju kako su, vježbanjem Bikram joge, polaznici uspjeli sagorjeti i do 1000 kalorija tijekom treninga, ali nekakav prosječan broj sagorenih kalorija u sat vremena ipak se kreće između 460 za muškarce i 330 za žene.

Komentari 0