Life&style

Ovo je super - putuješ Hrvatskom i ostvaruješ super popuste!

  • Dobre ideje su najbolja obrana od gospodarskih posljedica koronavirusa
  • Kampanja #izovihstopa “1000 priča, 300 stranica gušta, 1 zemlja – istraži je!“ je baš to - dobra ideja
  • Predstavlja kvalitetne domaće kulturne i turističke sadržaje u okolnostima krize koja je najjače pogodila upravo ova dva sektora

 

Mogu li dobra knjiga, skupina mladih kulturno-turističkih radnika i domaći gosti spasiti COVID-om uzdrmani hrvatski turizam i ekonomiju? Vjerojatno ne. Međutim, to ne znači da se ne vrijedi potruditi. Tako je nedavno pokrenuta kampanja #izovihstopa “1000 priča, 300 stranica gušta, 1 zemlja – istraži je!“ Cilj joj je predstaviti turističke sadržaje koji tradiciju promiču kroz inovativan i održiv pristup turizmu i lokalnoj ekonomiji; doživljaje namijenjene domaćim ljudima željnima upoznavanja vlastite zemlje; pružatelje (kulturno)-turističkih usluga, mahom mlađe generacije, čija vizija turizma i kulture ne staje na suncu i moru, srpnju i kolovozu.

 | Autor: Culture Hub Croatia Culture Hub Croatia Corona-free turizam u Grabrovnici

To su tradicijski ugostitelji koji ne štede kilometre da dođu do najbolje namirnice, vodiči čije su ture prave male predstave, voditelji kulturnih ustanova bez kojih je nemoguće zamisliti kulturnu kartu cijelih regija. Kako navodi Danijela Rešetar iz Interpretacijskog centra „Kuća Petra Preradovića“ u Grabrovnici (jednog od sudionika kampanje), potrebne su nam akcije populariziranja destinacija u nastajanju, malih bisera diljem ruralne Hrvatske koji možda nemaju razvikane atrakcije, ali su sačuvali „dušu“ i priču koja je njihov glavni adut u privlačenju gostiju. 

 | Autor: Culsperience Culsperience

Osim što predstavlja kvalitetne domaće kulturne i turističke sadržaje u okolnostima krize koja je najjače pogodila upravo ova dva sektora, kampanja #izovihstopa afirmira i „instituciju“ domaćeg turista, zadnjih godina sve ugroženije vrste. Za razliku od nekih drugih zemalja, u Hrvatskoj se pokušaji poticanja snažnije domaće turističke potrošnje uglavnom nisu proslavili. Iako u tom pogledu neće spasiti stvar, riječima Luke Jakopčića, inicijatora kampanje, cilj je pokazati da je i u Hrvatskoj moguće formirati zajedničku turističku ponudu koja domaćem stanovništvu nudi kvalitetne, tematski povezane sadržaje, i to po sniženim cijenama.

 | Autor: Mirko Czukor Mirko Czukor

Cijela priča funkcionira prilično jednostavno. Nadahnuta povijesno-putopisnim vodičem „Gladijadori“ (krajem 2019. izdan u sklopu projekta Culsperience Croatia), kampanja knjigu koristi kao svojevrsni vaučer. Osim zanimljivih priča koje u njoj mogu pronaći, čitatelji-izletnici pomoću knjige ostvaruju i popuste na 40-ak odredišta diljem Lijepe Naše. Ima tu priobalnih konoba i stancija, skrivenih kuća za odmor i restorana na kontinentu, tematskih tura i vodiča, prirodnih atrakcija poput Parka prirode Papuk, kulturnih poslastica poput Muzeja vučedolske kulture i dvorca Eltz (Gradskog muzeja) u Vukovaru, Muzeja Apoksiomena na Lošinju, Trakošćana na sjeveru... Ukratko, za svakoga ponešto u paleti vikend-izleta i putovanja tijekom, nadamo se, dugog i toplog babljeg ljeta.

Photo: Ivan Jakopčić

Komentari 0