Instagram je nekako postao smiješno mjesto otkako razni influenceri rade reklame za bezbrojne brendove
To što nekoga prati 50 tisuća ljudi na društvenim mrežama, to izgleda ne znači da je osoba genij za marketing. Nažalost, to se vidi. Facebook stranica Perlen des Influencer-Marketings (Biseri influencer-marketinga), pokazuje najapsurdnija predstavljanja proizvoda i reklame. Prilično zabavno! Donosimo neke od najsmješnijih…
Influencer-marketing uistinu nije posao za svakoga. Konj sa satom? Ne shvaćamo...
Fen ovdje definitivno ima važnu ulogu. Vjerojatno suši kosu influencerice. Vani. Uz more. S golemim buketom cvijeća. I prirodnim položajem nogu…
Ovdje ni same ne znamo što bismo rekle – sve nam nekako odiše kičom…
Zašto influencerice stalno idu u kadu odjevene? Zar smo propustile neki novi modni trend?
Menadžer: „Carol, zaboravili smo snimiti reklamnu fotografiju za parfem!“
Carol: „Ali ja sam baš na plaži.“
Menadžer: „Nema veze, sigurno će ti nešto originalno pasti na pamet.“
Aha, originalno. Baš…
Iskreno, zna li ovaj lik što radi ili influenceri jednostavno uzmu sve što im dođe pod ruku i koriste za reklame?
Dobila sam više od 50 komentara od vas – kao nikad do sada. I evo ga - reklamni poster godine za Bifi-salame!
Hm, da, može se i ovako prezentirati sat. Da nam je samo znati što je umjetnik htio reći s pomfritom i majonezom? Ili je tek bio jako gladan?
Ako si influenceri peru zube u bazenu, idu li onda plivati u umivaonik?
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.