- Već petu godinu zaredom Skintegra, omiljeni hrvatski beauty brend, pokretač je promjena u društvu
- U listopadu, mjesecu posvećenom udomljavanju životinja, Skintegra je donirala 120.000 kuna u 14 udruga i azila koji volonterski brinu o napuštenim životinjama
- Ističu kako im je jako važno svake godine uključiti se u rad udruga gdje volonteri nesebično odvajaju svoje slobodno vrijeme kako bi skrbili o nezbrinutim životinjama
Nije tajna kako je Skintegra brend koji je drugačiji od drugih – inzistiraju na etičkom poslovanju i društveno odgovornom ponašanju, a od samih svojih početaka aktivni su u lokalnoj zajednici.
Od kampanja koje su usmjerene na odgovorno ponašanje prema životinjama do donacija sigurnim ženskim kućama koje osnažuju poziciju žena u našem društvu. Nastavljajući niz uspješnih kampanja odlučili su i ove godine dio svojih prihoda dati natrag društvu.
U listopadu, mjesecu posvećenom udomljavanju životinja, Skintegra je donirala 120.000 kuna u 14 udruga i azila koji volonterski brinu o napuštenim životinjama. Ističu kako im je jako važno svake godine uključiti se u rad udruga gdje volonteri nesebično odvajaju svoje slobodno vrijeme kako bi skrbili o nezbrinutim životinjama.
Humani beauty brend
Cjelokupni ovogodišnji iznos donacije raspodijeljen je na 14 azila i udruga koje djeluju diljem Hrvatske: Prava šapa, Udruga “SOS CAT”, Hrabre njuške, Udruga Merida i Udruga Plavi križ iz Zagreba, Udruga Devet Života iz Osijeka, Deseti Život iz Splita, Udruga Sklonište dobrote iz Čakovca, Udruga Šapa U Srcu Ogulin, Sklonište za pse Papagalo i Udruga MayaCat Resuce s Korčule, Udruga šinterice dobra srca i Udruga Grgin konak iz Koprivnice te naposljetku Udruga Bijeli očnjak iz Siska.
Osim donacijama, Skintegra životinje čuva i kroz svoje proizvode - njihove su formule 100% veganske i cruelty free – a proizvode odbijaju distribuirati u zemlje u kojima je testiranje na životinjama još uvijek tužna stvarnost.
Treba istaknuti kako je Skintegra u proteklih 5 godina sveukupno donirala skoro pola milijuna kuna u dobrotvorne svrhe.
Jedino što možemo dodati je – bravo i hvala Skintegri što uvijek nastoji biti dio rješenja, jasno naglašavajući kako je došlo vrijeme za humane brendove!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.