Life&style 04. lipnja 2016.

Osnove sagorijevanja masnog tkiva

Getty Images.

Kada je riječ o ostvarivanju brzih rezultata, postoji jedan trik koji primjenjuju svi instruktori fitnessa: intervalni treninzi, tijekom kojih se naizmjenično rade vježbe velikog intenziteta i vježbe umjerenog intenziteta.

Ovaj režim može promijeniti izgled tijela za mnogo kraće vrijeme nego kardio-trening. Zapravo, uz intervalni trening rezultati će biti vidljivi za nekoliko tjedana.

Što je zapravo intervalni trening? 

Kratki periodi intenzivnijih ili bržih vježbi. Bez obzira na to šećete li, vozite bicikl, plivate ili trčite, povremeno uključite lakše i sporije intervale tijekom kojih ćete povratiti snagu. Zbog čega je učinkovit? Tijekom faze intenzivnih vježbi sagorjet ćete veliki broj kalorija, a tijekom sporije faze vaše tijelo obnovit će snagu za novi intenzivan period. U tom vremenu, rad srca će biti ujednačen. Rezultat: stručnjaci procjenjuju da se u intervalnim treninzima sagorijeva 20 do 25 posto više kalorija.

 | Autor: Instagram/Nives Celzijus Instagram/Nives Celzijus

Što trebaju znati početnici?

Kao i sa svim aktivnostima, započnite trening sporim ritmom. Ukoliko gubite dah prije nego što završite intenzivne vježbe, onda ih skratite. Ipak, vodite računa o tome da intervalioporavka ne budu previše laki, kako biste održali ubrzani rad srca. Koliko trebaju trajati treninzi? Istraživanja pokazuju da je pola sata do 40 minuta optimalno vrijeme za intervalni trening.

 

Komentari 0