Life&style 22. ožujka 2020.

Osjećaš tjeskobu zbog loših vijesti iz medija? Ova 4 savjeta mogu ti pomoći

Unsplash.
  • Pandemija, a sada i niz zagrebačkih potresa... Vijesti ulijevaju strah i izazivaju tjeskobu
  • Paziti na svoje zdravlje ovih dana je ključno, uključujući i mentalno
  • Evo što će ti pomoći da ti vijesti koje ovih dana stalno stižu do tebe ne izazovu tjeskobu

Ovih dana samo pratimo vijesti i nisu baš dobre, i da, to svakako povećava tjeskobu. Puno toga možemo sami - ne izlaziti osim ako moramo i tako smanjiti mogućnost da ugrozimo sebe ili druge, pomoći starijim susjedima koji nemaju nikog svog, pratiti upute naših liječnika - no, teško je kontrolirati kako ćemo se osjećati dok doznajemo za nove slučajeve zaraženih, dok strah za sebe i voljene raste i opasnost se čini iz sata u sat veća. 

Ipak, tjeskoba prouzročena lošim vijestima koju možda osjećaš ne mora ovladati tvojim životom - pokušaj  primijeniti neki ili sve od ovih savjeta, možda pomogne: 

 | Autor:

Napravi prvi korak

Malo akcije može učiniti čuda. Ako samo paralizirano slušaš i čitaš vijesti, vjerojatno će ti biti samo gore, zato napravi korak. Doniraj novac za pogođene ili se prijavi za volontiranje. To ne samo da će pomoći ugroženima, već će i tebi dati osjećaj kontrole, dojam da možeš utjecati na stvari i to može olakšati tvoj stres.

 

Obrati se za pomoć
 

Osloni se na ljude kojima vjeruješ i pusti neka se oni oslone na tebe.  Otvori se, popričaj o onome što osjećaš kao to sve ne bi eksplodiralo u tebi. Nemoj oklijevati potražiti ni profesionalnu psihološku pomoć. Pomoć za mentalno zdravlje uslijed pandemije možeš dobiti ovdje. 

 

 | Autor: Unsplash Unsplash

Potraži pozitivne stvari


Teško je usred pandemije i niza potresa vidjeti puno toga pozitivnog, ali pokušaj vidjeti svjetlije strane. Recimo, podjseti se da jutrošnji potres, ma kako strašan bio, nije bio izrazito devastirajući, ili da mjere zaštite od pandemije u Hrvatskoj bolje funkcioniraju nego u nekim drugim zemljama.

 

Zabavi se zdravim stvarima

Ljudi znaju olakšavati tjeskobu alkoholom, trpanjem previše hrane u sebe, tabletama, ali radije se okreni zdravijim varijantama koje će ti barem privremeno skrenuti misli s loših vijesti. Meditacija, vježbanje, glazba, ples, šetnja u prirodi (bez drugih blizu oko sebe), novi recept za kolače -   sve to može odvući tvoju pažnju s loših vijesti i dopustiti ti da mentalno predahneš.  

Komentari 0