- Mnoge su postale prave ovisnice o internetskoj kupnji, jer je tako lakše i štedi nam dragocjeno vrijeme
- Uz to, trenutačno živimo u vremenima kada je možda bolje obaviti kupnju preko interneta
- Mnogima će zbog toga dobro doći nova mogućnost online kupnje namirnica i ostalih proizvoda koju nudi Konzum u suradnji s Uberom
U stalnoj utrci s vremenom, a i zbog novonastalih okolnosti, bezbrižna kupnja namirnica, kućanskih i higijenskih potrepština te ostalih proizvoda iz topline svoga doma mnogima od nas djeluje kao izvrsno rješenje. Prepoznali su to neki od poznatih lanaca trgovina, a među njima je i Konzum. Na svojoj Internetskoj trgovini svojim kupcima nudi upravu ovu mogućnost i to zahvaljujući partnerstvu s Uberom, koji svoju globalnu uslugu DropOff dovodi i u Hrvatsku. Usluga je trenutno na raspolaganju kupcima iz Zagreba, Sesveta, Samobora, Zaprešića, Velike Gorice, Splita i Kaštela, Rijeke i Kukuljanova, Dubrovnika i Pule, a Konzum i Uber planiraju je uskoro uvesti i u druge gradove diljem Hrvatske.
Proces kupnje na ovaj je način vrlo jednostavan. Nakon odabira proizvoda u Konzumovoj internetskoj prodavaonici, kupac treba izabrati uslugu Dostava partnera te potom odabrati lokaciju za dostavu. Pritom iz Konzuma napominju da u korištenju usluge Dostave partnera postoje dodatne razlike u odnosu na opciju Konzumove redovne dostave. Tako valja imati na umu da kod odabira usluge Dostave partnera Uberovi vozači proizvode preuzimaju u prodavaonicama te na stranici stoga nije uvijek moguće prikazati precizno stanje zaliha u realnom vremenu. Ako određenog proizvoda nema na polici prodavaonice, Konzumovi djelatnici nazvat će kupca i provjeriti želi li zamjenski artikl.
Asortiman dostupan putem usluge Dostave partnera uži je od onog dostupnog kupcima koji odaberu opciju Konzumove dostave, a naručeni proizvodi dostavljaju se na kućnu adresu, ali ne i do kućnog praga.
Plaćanje se vrši isključivo online, minimalni je iznos narudžbe 200 kuna, a dostava se naplaćuje 30 kuna neovisno o veličini narudžbe. Velika je prednost mogućnost isporuke isti dan, s obzirom na to da su kupcu na raspolaganju termini dostave već unutar četiri sata od trenutka naručivanja. Ako kupcu tako više odgovara, isporuku može zakazati i za neki drugi dan, unutar tjedan dana od dana naručivanja.
Nakon što kupac završi s kupnjom u Konzumovoj internetskoj prodavaonici, Konzum zakazuje isporuku preko platforme Uber Central. Potvrda o zakazanoj dostavi kupcu će stići putem SMS-a u kojem će primiti i informaciju o registarskoj oznaci vozila te imenu Uberovog vozača, koji će kupca kontaktirati telefonom kad stigne na njegovu adresu kako bi mogao preuzeti naručene proizvode.
„U Konzumu neprestano bilježimo povećanje interesa za online kupnju te nastojimo brojnim inovacijama i ulaganjima omogućiti kupcima još ugodnije iskustvo kupnje putem interneta“, izjavio je Tomislav Kramarić, član Uprave Konzuma.
Sigurnost korisnika i vozača ostaje Uberov prioritet. Kompanija je vozačima distribuirala 950 higijenskih paketa koji sadrže maske, rukavice, dezinfekcijske gelove i sprejeve. Uz to, Uber je usmjerio svoje napore na implementaciju procesa i tehnoloških rješenja u stvarnom vremenu kako bi osigurali odgovorno i sigurno korištenje usluga u svakom trenutku.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.