Frizitka - hrvatska posjetnica koju je izradila agencija Nukleus našla se na listi 30 najkreativnijih svjetskih rješenja ikada, pišu svjetski portali.
Nukleus kreativna agencija prvo je svojim Frizitkama osvojila žiri Sudnjeg dana i ADCC-a, još davne 2010., a budući da dobra ideja nema rok trajanja, ovih su dana Frizitke uvrštene na ekskluzivnu listu 30 najoriginalnijih vizitki iz cijeloga svijeta ikada.
Frizitke, posjetnice frizerskog salona Zig-Zag, nastale su promišljanjem o tome zašto korisnik/korisnica odlazi upravo u taj salon, što ga/ju tamo vraća i zašto ga preporučuje svojim poznanicima. Zaključili su kako odgovor leži u iskusnom i profesionalnom baratanju škarama te originalnim frizurama kao rezultatu šišanja, bojenja i oblikovanja. Obje su prednosti salona odlučili prenijeti na posjetnice te istovremeno omogućiti djeci korisnika (ali i djetetu koje vječno čuči u nama) jednostavnu igru škaricama dok čeka mamu ili tatu u salonu.
Stoga su stvorili ove male “čupave” posjetnice. Inspirirane su tradicionalnim kvartovskim oglašavanjem po stupovima i haustorima, gdje se broj telefona multiplicira na dnu A4 papira i isjecka kako bi zainteresirani prolaznici mogli otkinuti i zadržati komadić papira s brojem.
Po sličnom principu, ove interaktivne posjetnice pretvaraju primaoca u spretnog frizera. Nakon savijanja kartice i izrezivanja trakica na za to označenim mjestima otvaraju se neograničene stilske mogućnosti za oblikovanje papirnate kose. Frizitka tako može poprimiti izgled punkera, hip hopera, ćelavca i Barbike itd. Tipične muške i ženske boje te različiti izrazi “lica” doprinijeli su dodatnom efektu personifikacije posjetnice.
U galeriji detaljnije pogledajte fotografije...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.