Life&style
Novom kampanjom Let's do beautiful Douglas redefinira ljepotu! Novom kampanjom Let's do beautiful Douglas redefinira ljepotu! Novom kampanjom Let's do beautiful Douglas redefinira ljepotu! Novom kampanjom Let's do beautiful Douglas redefinira ljepotu! Novom kampanjom Let's do beautiful Douglas redefinira ljepotu!

Novom kampanjom Let's do beautiful Douglas redefinira ljepotu!

U godini u kojoj obilježava 111. godina postojanja, nova LET'S DO BEAUTIFUL kampanja pokazuje ono za što se Douglas danas zalaže kao moderna i otvorena beauty kompanija koja potiče raznolikost i toleranciju.

  • Odgovor na pitanje „Što je lijepo?“ nije slika, već stav: Mi smo (jednako) lijepi kao i naši postupci
  • Tina Müller, izvršna direktorica Douglas grupacije, objašnjava: „Ova kampanja pokazuje stav i formulira tvrdnju: to je naše obećanje javnosti. Slavimo ljepotu u njezinoj raznolikosti – odmičemo se daleko od tradicionalnog jednodimenzionalnog koncepta vanjskog izgleda prema modernom, holističkom razumijevanju ljepote. Kampanja LET'S DO BEAUTIFUL također je apel da prepoznamo ljepotu ne samo u čovjekovom izgledu, već i u svemu onome što čini individualnost osobe - osobnost, stav, ponašanje i fizionomija."

 | Autor: Douglas Douglas

Što je zajedničko upečatljivom profilu 75-godišnjakinje, ponosnom držanju žene oboljele od raka kojoj je amputirana dojka i našminkanom muškarcu? Oni su dio LET’S DO BEAUTIFUL marketinške kampanje koja je uvod u potpuno novi smjer i komunikaciju brenda u Douglasu. Kampanja pokazuje više od prelijepih slika – ona je sredstvo koje promiče ljepotu raznolikosti te poziva na „lijepa djela s integritetom“. Ime kampanje govori sve i inicira radikalnu promjenu: prelazak s čisto vanjske definicije ljepote na cjelovito razumijevanje i djelovanje temeljeno na određenim vrijednostima. Kampanja se temelji na brojnim istraživanjima koja su pokazala da su vrijednosti, ponašanje i postupci najvažniji atributi prilikom opisivanja prekrasnih ljudi. Ova kampanja tako odražava svrhu tvrtke i novu stratešku orijentaciju Douglasa.

 | Autor: Douglas Douglas

Mijenjanje klišeja u industriji ljepote dio je načela na kojima počiva naša tvrtka. Međutim, ovaj put idemo korak dalje. Pozivamo na više ljubaznosti, empatije i tolerancije. Mijenjamo perspektivu i prebacujemo se s lijepog izgleda na lijepa djela jer je u konačnici to najvažnije.“, izjavila je Susanne Cornelius, direktorica marketinga u Douglas grupaciji

 | Autor: Douglas Douglas

Kampanja je komunikativno „produženje“ svrhe tvrtke i obećanje: Mi činimo lijepe stvari. Ovo obećanje Douglas sada pretvara u poziv javnosti da učini isto.

Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa u Hrvatskoj, izjavila je ovom prigodom: „Iznimno smo ponosni što smo dio ove kampanje koja će označiti prekretnicu u beauty industriji. Osim što kampanja promiče potpuno novo shvaćanje ljepote, ona nas potiče da budemo i bolji ljudi, stoga je cijeli tim u Hrvatskoj ozbiljno shvatio zadatak koji je pred nama, naročito zato što je danas važnije nego ikada biti human i činiti lijepe stvari. Trudimo se implementirati vrijednosti na kojima počiva kampanja u svakodnevni život i postupke jer vjerujemo u svrhu koju promičemo i želimo napraviti promjenu. Nadamo se da će važne poruke kampanje doprijeti i do kupaca na hrvatskom tržištu, a naročito do mlađih generacija koje su prečesto izložene pritisku okoline i čije se poimanje ljepote svodi isključivo na vanjski izgled. Ne smijemo nikada zaboraviti – nije važno jesmo li visoki ili niski, s plavim ili smeđim očima, svjetliji ili tamniji. Što radimo sa svojim životom i kako tretiramo druge je ono što nas čini lijepima i jedinstvenima!

 | Autor: Douglas Douglas

Na samom početku kampanje vizualno uočljiv TV spot emitirat će se u različitim formatima i putem različitih kanala, a bit će popraćen offline kampanjom s neočekivanim vizualima i naslovima koji potiču na razmišljanje kako bi se proširila ideja kampanje, odnosno pokazalo kako smo lijepi koliko su lijepa i naša djela.

 | Autor: Douglas Douglas

Photo: Douglas