Life&style
1/14

Novo ruho starog namještaja

Makeover addict je jedan od izlagača na Budi.IN Sajmu kreativnih detalja koji će se održati u zagrebačkom Centru Kaptol 9. i 10. veljače od 10 do 21 sat. Talentirana kreativka otkriva tajne redizajna namještaja i preuređenja starih stvari.

Ekonomistica Ivančica Kršek odlučila je svoj hobi o preuređenju starih stvari i strast prema redizajnu namještaja pretočiti u blog i brand Makeover addict. Nudi zanimljive "uradi sam" projekte, primjere i praktične savjete kako urediti svoj životni ili radni prostor i stvari u njemu na kreativan i funkcionalan način te promovira novitete u svijetu dizajna interijera.

 | Autor: Marko Prpić/ PIXSELL Marko Prpić/ PIXSELL

Brend i blog Makeover addict nastao je prije nešto više od godinu dana. „Svojim radovima promoviram ideju redizajna i ponovnog korištenja ili davanja nove funkcije starom i odbačenom namještaju te ukrasnim i uporabnim predmetima za kuću, a kroz blog sam tu svoju „makeoverovsku“ strast željela podijeliti sa ostalim „makeover (su)ovisnicima“, objasnila je Ivančica koja će sudjelovati i na Sajmu kreativnih detalja.

 | Autor: Marko Prpić/ PIXSELL Marko Prpić/ PIXSELL

Naziv brenda nastao je kao rezultat njezine strasti prema redizajnu i davanju nove funkcije odbačenim stvarima i namještaju, koju ona često u šali naziva „makeover ovisnost“. Osnovna ideja vodilja bila je razmjena novih ideja i koncepata po principu kako iz ničega napraviti nešto ili iz nečega nešto bolje.

 | Autor: Marko Prpić/ PIXSELL Marko Prpić/ PIXSELL

Inspiraciju najčešće pronalazi u samim stvarima ili namještaju koji preuređuje, njihov oblik, vrijeme nastanka ili materijal od kojega su napravljeni, ali i neobični i kreativni interijeri, blogovi stranih i domaćih blogerica i časopisi za uređenje interijera.

Talentirana Ivančica radi po narudžbi klijenata ili samostalno pa je tako opremila mnoge prostore i domove u Hrvatskoj. Pri preuređenju uvijek koristi boje i premaze na bazi vode, a najčešće radi s drvom.

 | Autor: Marko Prpić/ PIXSELL Marko Prpić/ PIXSELL

Cijene su pristupačne i prilagođene današnjem recesijskom vremenu. „Prilikom nastanka brenda moja želja je bila da namještaj koji redizajniram bude pristupačan svakome, da si svatko može priuštiti poseban komad namještaja u svom domu a da pritom ne mora dizati kredit“, istaknula je Ivančica Kršek.

U galeriji pogledajte više fotografija...

Photo: Marko Prpić/ PIXSELL

Komentari 0