Life&style 04. rujna 2019.

Nova Reebok Meet You There kolekcija za sve one koji su spremni rušiti standarde

Snimljena na pustim ulicama Londona, nova Reebokova kolekcija za jesen/zimu 2019 pod nazivom Meet You There slavi one neustrašive žene i muškarce koji se ne boje izdvojiti iz mase i činiti stvari drugačije. Nastala iz snažne ambicije brenda, kolekcija želi ohrabriti sve kreativne pojedince da sruše standarde i omogući im stvaranje vlastitog prepoznatljivog identiteta.

 | Autor:

Pored Cardi B, kao zaštitno lice MYT kolekcije, kampanja ujedinjuje i šest pojedinaca koji kroz svoju neprestanu želju da ruše standarde na najbolji način prezentiraju svoju kreativni svijet.
S najboljim europskim underground DJ-evima i glazbenicima - DJ Taylah Elaine, Amber Donoso - pjevačica i kantautorica iz Čilea, Chloëdees - voditeljica na NTS radiju, DJ Ruby Savage iz Nizozemske, DJ Bambounou iz Pariza te Tommy Gold iz Londona - kampanja je utjelovila najkvalitetnije klupsko okruženje u kojem su nastale neke od najkreativnijih suradnji.

 | Autor:

MYT kampanja predstavlja kolekciju dojmljivim look bookom i 45 sekundnim video spotom u kojem Cardi B, kraljica hip-hopa iz Bronxa ukazuje na važnost osobnog stila te vjernost samoj sebi. Iz svog osobnog potpisa „čudnu“, Cardi B pokazala je savršen primjer kako uspijeva raditi stvari na svoj autentičan način, čak i kada je u pitanju moda.

Komentirajući što znači rušiti standarde, Ruby Savage, Amber Donoso i Chloëdees su izjavile:

Ruby Savage: “DJ-ing je moje kreativno izražavanje u kojem ne postaje pravila. Na kraju dana, ti si umjetnik, možeš raditi što želiš. Važno je postaviti svoje ambicije, imati jasne namjere i znati zašto to radite.

Također, važno je imati na umu koju poruku želite poslati, i to na najbolji mogući način.”

 | Autor:

Amber Donoso: “Rušiti standarde znači izdvojiti se i razlikovati od drugih. Definitivno koristim svoj osobni stil kojim izražavam svoj identiteta. Obožavam sportsku odjeću koju nosim i koju stiliziram na svoj jedinstven način.

Ta filozofija je povezana s onim tko sam ja kao umjetnik.”

Chloëdees: “Smatram da mladi danas imaju prevelika očekivanja kada se poistovjećuju s Insta facama. Stvarnost je potpuno drugačija. Mladi ljudi moraju kontinuirano ulagati u sebe. Imajte strpljenja, jer kreativno strpljenje je ključno. “

Kreirana za žene i muškarce, već na prvi pogled kolekcija osvaja svojom individualnošću i zasigurno će naći mjesto u svačijem ormaru. Komadi dostupni u proširenim veličinama (od XXS do XXL) - trenirke, sportski grudnjaci, tajice, kratke hlačice i majice, odlikuju se velikim oznakama brenda, jarkim bojama i modernim krojevima koje se mogu nositi na različitim prigodama - od teretane pa sve do noćnih klubova.

 | Autor:

Nova Reebok MYT kolekcija dostupna je u maloprodajnoj mreži Reebok partnera:

Intersport, FitZone by Polleo Sport, Top sport, Sport & Moda.

Komentari 0