Life&style

Nova IKEA kolekcija samo što nije stigla u prodaju. Možeš li pogoditi čemu služi ovaj neobičan i zanimljiv predmet?

  • IKEA je ove godine izazvala ogroman interes objavom suradnje s poznatim dizajnerom Gustafom Westmanom, čijim je prvim komadom, a prvi komad iz kolekcije unosi humor i svježinu u svijet interijera
  • Razigrani dizajn tanjura za okruglice spaja funkcionalnost i estetiku, a ujedno odaje počast švedskoj tradiciji, pretvarajući običan obrok u poseban trenutak
  • Budući da je Gustaf Westman poznat po svojim zabavnim i upečatljivim kreacijama, očekuje se da će njegova cijela IKEA kolekcija postati pravi hit među mlađom publikom željnom dopaminskog dekora

Još otkako je proljetos na Danima demokratskog dizajna u Älmhultu objavljeno da je IKEA udružila snage s nekima od vodećih dizajnerskih imena, zaljubljenici u istančanu estetiku s nestrpljenjem iščekuju dolazak novih kolekcija. Suradnja koja je više od bilo koje druge uzburkala duhove u svijetu interijera, zasigurno je ona s Gustafom Westmanom, arhitektom koji je diljem svijeta postao poznat po svojim viralnim valovitim ogledalima i masivnom posuđu u pastelnim bojama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by IKEA (@ikea)

Njegovi komadi, poput nedavno predstavljene torbe za baguette, nerijetko egzistiraju na tankoj granici između upotrebljivosti, genijalnosti i apsurda, a što god netko mislio o njima, Gustafu se mora priznati neizmjeran talent kada su u pitanju dizajnerska rješenja koja itekako privlače pažnju, izazivaju podijeljena mišljenja, impresioniraju i intrigiraju.

 | Autor: Instagram @gustafwestman Instagram @gustafwestman Foto: Instagram @gustafwestman

Iako je bilo najavljeno da će Gustaf za IKEA-u osmisliti prvenstveno blagdanske dekoracije, prvi predstavljeni komad neočekivani je heroj - porculanski tanjur dizajniran isključivo za kultne IKEA mesne okruglice, kao savršen uvod u zaigrani svijet u koji će nas u naredim mjesecima uvesti.

Možda vas zanima Potpuno je besmislena, ali baguette torba Gustafa Westmana ipak je uspjela postati najpoželjniji modni dodatak godine Rubrika Moda Moda

Ako si mislila da je IKEA sinonim isključivo za namještaj, varaš se. Budući da tvrtka godišnje proda čak milijardu svojih slavnih mesnih, povrtnih i pilećih okruglica, ovaj skromni obrok postao je jednako važan dio identiteta brenda kao i bilo koji komad namještaja, i baš zato je odluka Gustafa Westmana da svoju suradnju započne upravo s tanjurom za okruglice - naprosto genijalna!

 | Autor: Instagram @gustafwestman Instagram @gustafwestman Foto: Instagram @gustafwestman

Izduženi porculanski tanjur dolazi u vedroj tirkizno plavoj boji, i s udubljenjem dizajniranim tako da na njega stane točno 11 okruglica. “Dizajn je jednostavan, slaže okruglice u red tako da je svaka vidljiva, kao da sjede na malim prijestoljima”, objasnio je Westman.

 | Autor: Instagram @gustafwestman Instagram @gustafwestman Foto: Instagram @gustafwestman

Ovaj tanjur ne služi samo za posluživanje, već i za slavljenje malih životnih radosti, pretvarajući svakodnevni obrok u svečani trenutak, a iako je stvoren s okruglicama na umu, savršeno funkcionira i za posluživanje maslina, sireva, voća, suhomesnatih proizvoda, pa čak i umaka. 

Poznat po svom razigranom pristupu, Gustaf Westman unosi humor i karakter u funkcionalne predmete, a njegova filozofija jasno se očituje i u ovom dizajnu. “Volim dizajnirati predmete za specifičnu funkciju - to unosi dašak humora i čini ih odmah razumljivima”, poručio je te dodao: “U Švedskoj, mesne okruglice znače Božić, i ovaj je tanjur moj način odavanja počasti toj tradiciji.”

Možda vas zanima Već imamo svoje favorite iz MÄVINN kolekcije kojom IKEA daje vjetar u leđa malim obrtima diljem svijeta. Rubrika Life&style Life&style

Ovaj tanjur tek je prvi pogled u kolekciju od 12 komada koja će u cijelosti biti predstavljena 9. rujna, a budući da je Gustaf Westman postao prava internetska senzacija sa svojim bucmastim i valovitim komadima namještaja i posuđa, predvodnicima ere 'dopaminskog dekora', za očekivati je da će se kolekcija razgrabiti brzinom svjetlosti.

 | Autor: Instagram @gustafwestman Instagram @gustafwestman Foto: Instagram @gustafwestman

Za razliku od standardnih komada s njegovim potpisom poput tanjura za koje je potrebno izdvojiti 50-ak eura po komadu, ili sada već kultnog valovitog ogledala kojemu se cijena penje i do 2400 eura, suradnja s IKEA-om prilika je da si komadić njegove genijalnosti napokon priušte svi oni koji to dosad nisu mogli, i sigurni smo da će je zgrabiti objeručke, čim im se ukaže prilika.

Što se pak IKEA-e tiče, ova je suradnja pametan potez kojim brend dobiva svježinu i relevantnost kod mlađe publike, stvarajući hype kakav nije viđen još od kolekcije stvorene u suradnji s Virgilom Ablohom. Očekuje se da će i ostatak kolekcije slijediti njegovu dobro poznatu estetiku - zaobljene forme, neočekivane oblike i odvažne, vesele boje, a moramo priznati da i sami jedva čekamo vidjeti kakva nas još iznenađenja očekuju.

Photo: Instagram @gustafwestman

Komentari 0