- Na internetu smo naletjeli na fotografije Coca-Cole s okusom Oreo keksa i logično, prvo pomislili da je riječ o još jednoj AI kreaciji
- No, ispostavilo se da su ova dva brenda doista udružila snage i stvorila neobično limitirano izdanje
- Nova Coca-Cola već je stigla u Njemačku i Ujedinjeno Kraljevstvo, a mi se samo nadamo da ćemo ju imati prilike okusiti i u našim krajevima
Kada smo prvi put vidjeli fotografije nove Coca-Cole, pomislili smo da se netko zaigrao s umjetnom inteligencijom i da je objavljena slika samo još jedna AI kreacija, no ispostavilo se da su Coca-Cola i Oreo doista udružili snage i lansirali ograničenu seriju popularnog pića s okusom inspiriranim Oreo keksima te Oreo keksa s okusom Coca-Cole.
Ograničeno izdanje imena Coca-Cola Oreo Zero Sugar dolazi u visokim limenkama od 250 ml, zasad je u prodaju pušteno u Njemačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i još nekim zemljama, a još uvijek nismo uspjeli doći do informacije hoće li stići i do naših krajeva, kao ni to koliko će dugo ove neobične kombinacije biti u prodaji.
@yahooaustralia PR | The #OreoxCocaCola collab is available from September 9th. #oreococacola #oreo #cokezero #cokenosugar #yahooaustralia ♬ apple x supercut - jevan
Osim što je sam okus nove Coca-Cole inspiriran omiljenim keksima, limenka je također ukrašena prepoznatljivim reljefima Oreo keksića i naslaganim bocama Coca-Cole, baš kao što se silueta Coca-Cole našla na Oreo keksima, a ova je neočekivana suradnja predstavljena kao slavljenje toga što znači biti najbolji obaju brendova.
“Spajanje razigranosti Orea i stvarne magije Coca-Cole je tako neočekivano, ali se također čini ispravnim jer smo slični na toliko mnogo načina,” komentirala je viša direktorica globalne strategije Coca-Cole Oana Vlad, dok je Eugenia Zalis, globalna voditeljica marketinga i brenda za Oreo u Mondelez Internationalu, dodala i to da je veza iskovana između Orea i Coca-Cole razigrani način da se ujedini baze obožavatelja oba brenda te uz to proslavi snaga povezanosti i zajedništva.
Lansiranje je dio Coca-Coline platforme 'Creations' koja je dovela do toga da je brend posljednjih godina na tržište uveo nekoliko ograničenih izdanja, a ova su se dva brenda ovom prilikom udružila i sa Spotifyjem ne bi li omogućili kupcima da spoje glazbeni ukus sa svojim najboljim prijateljima skeniranjem QR koda na pakiranju, čime će se na streaming platformi generirati kombinirani popis za reprodukciju s izvođačima u kojima uživaju oba sudionika. Iako i suradnja sa Spotifyjem zvuči zanimljivo, mi se samo nadamo da ćemo ova limitirana izdanja imati prilike okusiti i bez putovanja u inozemstvo jer nam videi isprobavanja ovih proizvoda zvuče i više no intrigantno!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.