Life&style

Ne, ne radi se o još jednoj AI kreaciji: svjetlo dana su ugledali Coca-Cola s okusom Orea i Oreo s okusom Coca-Cole

  • Na internetu smo naletjeli na fotografije Coca-Cole s okusom Oreo keksa i logično, prvo pomislili da je riječ o još jednoj AI kreaciji
  • No, ispostavilo se da su ova dva brenda doista udružila snage i stvorila neobično limitirano izdanje
  • Nova Coca-Cola već je stigla u Njemačku i Ujedinjeno Kraljevstvo, a mi se samo nadamo da ćemo ju imati prilike okusiti i u našim krajevima

Kada smo prvi put vidjeli fotografije nove Coca-Cole, pomislili smo da se netko zaigrao s umjetnom inteligencijom i da je objavljena slika samo još jedna AI kreacija, no ispostavilo se da su Coca-Cola i Oreo doista udružili snage i lansirali ograničenu seriju popularnog pića s okusom inspiriranim Oreo keksima te Oreo keksa s okusom Coca-Cole.

Ograničeno izdanje imena Coca-Cola Oreo Zero Sugar dolazi u visokim limenkama od 250 ml, zasad je u prodaju pušteno u Njemačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i još nekim zemljama, a još uvijek nismo uspjeli doći do informacije hoće li stići i do naših krajeva, kao ni to koliko će dugo ove neobične kombinacije biti u prodaji. 

@yahooaustralia PR | The #OreoxCocaCola collab is available from September 9th. #oreococacola #oreo #cokezero #cokenosugar #yahooaustralia ♬ apple x supercut - jevan

Osim što je sam okus nove Coca-Cole inspiriran omiljenim keksima, limenka je također ukrašena prepoznatljivim reljefima Oreo keksića i naslaganim bocama Coca-Cole, baš kao što se silueta Coca-Cole našla na Oreo keksima, a ova je neočekivana suradnja predstavljena kao slavljenje toga što znači biti najbolji obaju brendova.

Možda vas zanima Sve društvene mreže i dalje bruje o Dubai čokoladi, naravno da smo morali iskopati najbolji recept Rubrika Life&style Life&style

“Spajanje razigranosti Orea i stvarne magije Coca-Cole je tako neočekivano, ali se također čini ispravnim jer smo slični na toliko mnogo načina,” komentirala je viša direktorica globalne strategije Coca-Cole Oana Vlad, dok je Eugenia Zalis, globalna voditeljica marketinga i brenda za Oreo u Mondelez Internationalu, dodala i to da je veza iskovana između Orea i Coca-Cole razigrani način da se ujedini baze obožavatelja oba brenda te uz to proslavi snaga povezanosti i zajedništva.

 | Autor: Coca-Cola Coca-Cola

Lansiranje je dio Coca-Coline platforme 'Creations' koja je dovela do toga da je brend posljednjih godina na tržište uveo nekoliko ograničenih izdanja, a ova su se dva brenda ovom prilikom udružila i sa Spotifyjem ne bi li omogućili kupcima da spoje glazbeni ukus sa svojim najboljim prijateljima skeniranjem QR koda na pakiranju, čime će se na streaming platformi generirati kombinirani popis za reprodukciju s izvođačima u kojima uživaju oba sudionika. Iako i suradnja sa Spotifyjem zvuči zanimljivo, mi se samo nadamo da ćemo ova limitirana izdanja imati prilike okusiti i bez putovanja u inozemstvo jer nam videi isprobavanja ovih proizvoda zvuče i više no intrigantno!

Možda vas zanima Zagreb je dobio bubble tea shop, no ukusni napitci nisu jedino zbog čega ga vrijedi posjetiti, tu su i slastice... Rubrika Life&style Life&style
Photo: Coca-Cola/Canva
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • manfred

    Mljac