Vratila se poznata nagrada 'Off Drum' natjecanja za najbolje kreativno rješenje Piran Portorož plakata! Turistička zajednica Portoroža i festival Golden Drum pozivaju mlade kreativce do 30 godina starosti iz zemalja Nove Europe da sudjeluju u tradicionalnom natjecanju za najbolji i najkreativniji plakat, ovaj put na temu: Prstohvat Mediterana.
Autor(i) najboljeg plakata koji predstavlja Portorož & Piran, 'Prstohvat Mediterana', na način koji bi se mogao koristiti kao ključni vizual destinacije osvojit će nagradu u vrijednosti od 3.500 EUR * koju osigurava Turistička zajednica Portorož i jednu punu registraciju za Golden Drum Festival 2016.
Autori drugog i treće rangiranog plakata dobit će po jednu punu registraciju za Golden Drum Festival 2016. Kao inspiracija za kreativne radove mladih kreativaca mogu se koristiti fotografije iz Foto galerije Turističke zajednice Portorož
Mogućnost registracije otvorena je do 21. rujna 2015. Žiri Piran Portorož Nagrade za najbolje kreativno rješenje plakata predvodi predsjednik žirija, Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor, New Moment Ideas Company iz Makedonije, koji će ocjenjivati prijavljene plakate, zajedno s Jonnyem Drewekom, multidisciplinarnim umjetnikom i dizajnerom iz Velike Britanije te Kaanom Ayceom, izvršnim kreativnim direktorom, McCann Istanbul, Turska, Sebastianom Hejnowskim, predsjednikom Uprave MSLGROUP za srednju i istočnu Europu, Poljska i Zenel Batagelj, suosnivač i partner, Valicon, Slovenija.
Brief za najbolje kreativno rješenje 'Piran Portorož' plakata
Piran je romantični, srednjovjekovni gradić, istinska duša naše zemlje. Samo korak dalje smjestio se moderniji Portorož s pješčanim plažama, brojnim hotelima i najsloženijim spa tretmanima koji se nude u Europi, gdje se turisti mogu njegovati i brinuti se o svom tijelu. Oba mjesta mogu se pohvaliti slikovitim zaleđem prekriven maslinicima, vinogradima, plantažama soli i malim istarskim selima.
Prepoznali smo nekoliko prednosti naše destinacije: jednostavan pristup automobilom (500 km u radijusu), dobro pozicioniran u Istri i na Mediteranu, gdje naši gosti mogu uživati u prekrasnoj mediteranskoj klimi, ugodnoj mikroklim, zdravom morskom zraku i piranskim solanama, i to tijekom cijele godine zbog blagih zima. Nedostaci su: Slovenija nije široko poznata, plaže nisu konkurentne, a gastronomska ponuda nije dovoljno aktualizirana i prilagođena novim trendovima.
Također smo prepoznali našu posebnost: piransku sol zaštićenu oznakom izvornosti, proizvedenu u skladu s tradicijom starom više od sedam stoljeća, koja predstavlja poveznicu cijele destinacije.
Više na http://www.goldendrum.com/en/competition/off-drum-competition/.
* Iznos nagrade (3.500 eura) je bruto vrijednost. Nagrada podliježe oporezivanju po slovenskim zakonima, tako da će porez na osobni prihod / dohodak biti odbijen.
***Golden Drum, međunarodni festival oglašavanja, jedan od najvećih oglašivačkih festivala u Europi je četverodnevna manifestacija, u organizaciji Slovenske oglašivačke komore, koja nudi veliko iskustvo učenja i razvoj karijere za sve koji rade u kreativnoj oglašavačkoj industriji, omogućuje jednostavan pristup vrhunskim stručnjacima iz oglašivačke industrije, jedinstvene mogućnosti za sklapanje prijateljstva, mnoge multikulturalne susrete i vrhunsko mjesto za umrežavanje sa specijalistima iz oglašivačke industrije. Ovogodišnja tema 22. Golden Drum međunarodnog festivala oglašavanja u organizaciji Slovenske oglašivačke komore od 13. do 16. listopada 2015 u Grand Hotel Bernardin u Portorožu, u Sloveniji, bit će "Transformacija, oslobađanje i kreativna kultura".
Festival kojega svake godine posjetili više od 800 stručnjaka iz područja marketinga i oglašavanja, kreativaca, dizajnera, mladih talenata i studenata, u svom 22. izdanju ponudit će četiri dana kvalitetnog programa s mnogo zanimljivih predavača i najvećim pregledom kreativnog oglašavanja iz 37 zemalja Nove Europe. Organizatori obećavaju da se ovogodišnji sudionici mogu veseliti programu punom globalno priznatih stručnjaka. Zbog jednostavnog pristupa vrhunskim stručnjacima, prilike za nova prijateljstva i bogatstva različitih kultura, Golden Drum je ostao najbolje mjesto za umrežavanje i učenje te dodatna inspiracija za karijeru svakoga tko radi u industriji kreativnog oglašavanja.
Early Bird rok za delegate završava 18. rujna 2015. godine, više na www.goldendrum.com.
Važni datumi:
Registracija delegata: otvorena
Registracija posjetitelja: zatvorena
Piran Portorož Nagrada za najbolje kreativno rješenje postera/plakata: 17 rujna 2015
Early Bird Rok za delegate: 18. rujna 2015
Kontakt Golden Drum
Borut Odlazek, Odnosi s javnošću
Golden Drum Međunarodni festival oglašavanja, Letališka cesta 35, 1000 Ljubljana, Slovenija
M: +386 30 313 513, E: press@goldendrum.com, W: www.goldendrum.com
**********Prvi Golden Drum Festival organiziran je 1994. godine, u početku kao skromna ideja, po mnogima prenapuhana i preambiciozna. Od tada, Golden Drum Međunarodni festival oglašavanja je izrastao, ne samo u europsku manifestaciju, već i u istaknuti svjetski događaj primijećen i uvažen u svijetu. Od Trsta do Vladivostoka, od Helsinkija do Tel Aviva, Golden Drum je priznat kao jedan od najvećih i najvažnijih oglašivačkih summita i događaja godine. U dva desetljeća postojanja stekao je reputaciju najprijateljskijeg među najvećim oglašivačkim događajima i festivalima. Festival slavi genius loci, duh mjesta i uvijek živi pod svojim motom "oštra konkurencija, dobra škola, luda zabava i vraški izazov".
Tijekom protekle 21 godine, Golden Drum je okupio više od 26.000 profesionalaca iz 40 zemalja diljem svijeta. Za natjecanja je prijavljeno više od 36.000 kreativnih radova koji se bore za visoko prestižne i dragocjene Golden Drum nagrade. Golden Drum Festival je s ponosom je pružio dobrodošlicu poznatim osobama kao predsjednicima žirija, članovima žirija i gostujućim govornicima. Od 2010. Golden Drum okupio je svoje najvjernije i najstrastvenije suradnike u počasni Golden Drum Hall of Fame. Od tada, svake godine broj članova se povećava. Golden Drum je ponosan na članstvo vrhunskih stručnjaka iz oglašivačke industrije: Jure Apih, dugogodišnji predsjednik i trenutni počasni predsjednik Golden Drum-a, Adriana Botan, Farid Chehab, Michael Conrada, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Ami Hasan, Jan Mariusz Demner, Jirži Mikeš, Juli Nemes (+), Milka Pogliani, Daniel Ružička, Dragan Sakan (+), Juraj Vaculik, Vital Verlič, Darek Zatorski i Jarek Ziebinski
U joint venture s povezanim regionalnim festivalima Azija-Pacifik (ADfest), Ibero-Amerika (FIAP) i Art Directors Club Europe (ADC * E), ustanovljena je nova globalna oglašivačka nagrada- The Intercontinental Advertising Cup (The Cup). Svi prijavljeni radovi Golden Druma stječu pravo na natjecanje za ovu prestižnu nagradu.
Slike detaljnije pogledaj u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.