U prekrasnom novootvorenom beauty showroomu Nitui korejske kozmetike smještenom u beauty centru Kaja u Horvaćanskoj ulici 156 u Zagrebu jučer je brojnim zaljubljenicima u kvalitetnu beauty rutinu predstavljena nova zvijezda korejske kozmetike - Beausta!
''Beausta je korejska indie marka na globalnom tržištu i predstavlja pravu inovaciju kad je riječ o korejskom konceptu K-beauty. Ono što ovaj brend čini posebnim je inovacija- kvalitetni proizvodi pakirani su u mala ekološka pakiranja umjesto u uobičajenu ambalažu na koju smo navikli. Vrećice zauzimaju manje prostora, ekološki su prihvatljivija, a unutar svakog pakiranja stane dovoljno proizvoda i za dvotjedno korištenje'', rekla je Karmen Kroflin generalna zastupnica popularnih korejskih brendova Mizon, Dr.Althea, XYCOS, The Skin House i Beausta za Hrvatsko tržište.
Koje sve proizvode možete isprobati s potpisom Beauste?
U asortimanu se nalaze proizvodi za svakodnevnu njegu, maske za lice, pilinzi te BB kreme za prirodni make up izgled, a što će postati vaša beauty rutina ovisi o tome kojeg tima vam je koža lica, ali i svakodnevna navika njege.
''Dobro je poznato kako Koreanke lice njeguju u deset koraka svakog dana. Ženama na zapadu se to čini nemogućim, ali kad malo bolje razmislite ni mi ne zaostajemo za popularnim koracima svakodnevne njege. Od umivanja lica pjenicama koje čiste kožu, slojeva tonika, seruma, kreme, pa sve do nanošenja BB kreme koja štiti lice tijekom dana. Na kraju dana čišćenje lica i kvalitetna noćna njega'', rekla je ukratko Karmen i dodala kako je kod Beauste posebno to što se u manjim pakiranjima kriju savršena rješenja za svakodnevnu njegu, pa se jednostavno i lako napravi kompletna beauty rutina.
Beausta je svoju popularnost stekla odličnim peel off maskama koje su ujedno i najprodavaniji beauty proizvodi na Baltiku. Posebno je popularna Beausta Gold Peel Off maska, koja u svom sastavu ima učinkovitu peel off formula koja čisti kožu od nečistoća, prištića, mitesera i viška ulja. Maska sadrži zlato, med i alantoin koji hrane i toniraju kožu. Za mlađe žene, ali i one sklone nečistoći lica odličan je izbor Beausta Charcoal Peel Off maska koja nježno uklanja odumrle ljuskice kože, nečistoće i sebum te čisti kožu. Ova maska sadrži aktivni ugljen i biljne ekstrakte (med, lavandu i zeleni čaj). Ukoliko vam je potrebna konkretniji proizvod za rješavanje problema s prištićima tu je BEAUSTA Blackhead Nose maska, koja na uspješan način uklanjanja mitesere i nečistoću iz vaše T zone (nos, brada, čelo).
Beausta svakodnevica!
U malim šarenim pakiranjima, kojima je jedinstvena cijena 29,90 kn, koja je moguće otvoriti na dva različita načina s ciljem iskorištavanja proizvoda u potpunosti, uz odgovarajuće maske nalaze se i odlične dnevne kreme, tonik ali i sve popularnija BB krema. Kako se nalazimo u hladnijem dijelu godine, tako je Karmen Kroflin predstavila Cica Care Cream kremu koja potiče regeneraciju te popravlja strukturu kože. Krema za lice sadrži Centellu Asiaticu. Ugodne je konzistencije koja njeguje suhu i osjetljivu kožu, a istovremeno štiti kožu. Za one koje vole 2 u 1 rješenja Beausta u svom asortimanu ima i Whitening Tone-Up Cream, dnevnu kremu i primer koji uravnotežuje ton kože. Sadrži pigmente i niacinamid, te hidratantne biljne ekstrakte poput božura, magnolije i ljiljana. Kad je o BB kremama riječ, zamolili smo Karmen da nam izdvoji dva Beausta proizvoda koja odlično mijenjaju puder. Tako nam je pokazala Perfect Cover BB Cream koja pomaže sakriti nedostatke, čini kožu mat i blistavom, savršeno se prilagođava tonu lice te dobro maskira pigmentaciju, prištiće i šire pore. Uz ovu laganu kremicu pokazala je i Beausta Perfect Cover Tip Concealer koji prekriva male nedostatke, neujednačen ton kože i podočnjake.
U prekrasnom Nitui showroomu, uz popularni brend Beausta možete potpuno besplatno isprobati i za sebe odabrati sve ostale zvijezde korejske beauty rutine s potpisom brendova XYCOS, The Skin House, Dr.Althea i Mizon, a osim u showroomu spomenute korejske brendove možete kupiti u svim većim ljekarnama u Hrvatskoj i putem web shopa www.nitui.eu.