- Na dm beauty break zabavi predstavio dm je predstavio sve novosti i zanimljivosti iz dm svijeta ljepote te prezentirao aktualne trendove
- Na zabavi je brend Alverde proslavio 30. rođendan, a predstavljeno je i nekoliko novih brendova koji su dostupni u dm-u
- Zabavu su posjetili mnoge poznate i slave osobe poput Renate Sopek, Elle Dvornik, Zsa Zse i brojnih drugih
U upečatljivom i idiličnom okruženju zagrebačke La Grme dm je, u srijedu navečer, na dm beauty break zabavi predstavio je sve novosti i zanimljivosti iz dm svijeta ljepote te prezentirao aktualne trendove i ponudu proizvoda preparativne i dekorativne kozmetike. U suradnji sa svojim brojnim partnerima predstavili su nekoliko novih brendova te pokazali kako su u korak sa svim svjetskim trendovima.
S druge strane, predstavili su i kozmetiku dm marki koje imaju sjajan omjer cijene i kvalitete te proslavili 30. rođendan svog brenda Alverde koji danas u ponudi ima gotovo 450 proizvoda.
Ivan Horvat, menadžer marketina i odnosa s javnošću dm-a, otkrio je da se na policama dm-a krije prilično velika novost - SEINZ, kozmetika za modernog muškarca. Nadalje, tijekom večeri predstavljena je nova linija brenda TREND IT UP, ali i tri nova brenda koja su stigla na police dm-a: Aura, Nacomi i popularni japanski brend Hada Labo.
Svoje aktivacije imao je Herbal Essences, Olival i Hrvatska parfemska kuća koja je izrađivala personalizirane mirise za goste.
Sve novitete među prvima su isprobale poznate beauty i lifestyle influencerice poput Renate Sopek, Elle Dvornik, Lane Klingor Mihić, Petre Dimić, Lucije Lugomer, Ane Karadžole, Ivane Blažoti Mijoč i Maje Galbe, a za sjajan glazbeni program pobrinula se Zsa Zsa. Program je vodila Ana Miščević.
Kao šećer na kraju, svi gosti počastili su se finim macaronsima te zalogajčićima pripravljenima od marke dmBio.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.