- Poznati brendovi su se, nakon sportskih kolekcija, kolekcija za ljubimce i namještaja, počeli baviti i društvenim igrama
- Premda smo već mogli vidjeti Gucci set za poker, Prada šah i Yves Saint Laurent Solitare, nova izdanja su nas oduševila
- Miu Miu UNO karte, Balenciaga Monopoly i Bottega Veneta Jenga setovi izgledaju predivno, a i izrađeni su od vrhunskih materijala
U Balenciaga Monopolyju nakon jednog bacanja kocke možeš kupiti tvornicu kožne galanterije luksuzne marke ili te natjerati da platiš Balenciaga porez (to će biti 200 dolara!). A u jednom potezu Bottega Veneta Jenge, toranj od blokova od orahovog drva može se srušiti. Ili, ako imaš sreće u Miu Miu UNO igri, počet ćeš gubiti karte s logotipom jednog od najpopularnijih svjetskih brendova.
Foto: Miu Miu, UNO kartem cijena: 450,00 dolara
Foto: www.bottegaveneta.com, Jenga, cijena: 5200 eura
Blagdanska sezona 2025. neobjašnjivo je bogata luksuznim društvenim igarama. Nekada su modne kuće povremeno stvarale vlastite vrhunske igre, ali unutar jednog mjeseca to je postalo normalno. Međutim, te igre nisu nimalo jeftine: prvi službeni modni Jenga set, izložen u kožnoj kutiji Bottega Veneta, košta 5200 eura. A Balenciagin Monopoly set bio je poklonjen samo vjernim kupcima koji su potrošili malo bogatstvo na odjeću i modne dodatke tijekom protekle godine.
@ericyall 🎲 el único @Monopoly Game al que desde hoy en adelante querré jugar ♟️🪡🧵 #MonopolyxBalenciaga #BalenciagaHoliday ♬ sonido original - eric
Možda je najluđe to što ove obiteljske društvene igre nisu ni za djecu! Miu Miu set karata za UNO od 450 eura „namijenjen je odrasloj publici“, prema njihovoj web stranici, dok Bottega slično navodi da njihov Jenga komplet „nije namijenjen djeci“. Društvene igre ove fancy klase nisu za cijelu obitelj, unatoč tome što se Monopoly, Jenga i UNO reklamiraju kao zabava za više generacija.
Kada su modni brendovi u prošlosti proizvodili vlastite luksuzne igre, poput kožnih Prada šahovskih setova s četiri figure, Gucci poker setova i drvenih Saint Laurent ploča za pasijans, to su bile relativno sofisticirane igre koje su se rijetko igrale na obiteljskim večerima igara (osim ako tvoja obitelj ne nosi monokle na večernjim svečanostima).
Barem UNO ima neku „modnu tradiciju“. Naime, nakon Met Gale 2025., Louis Vuitton je pozvao poznate osobe na afterparty - UNO turnir s ekskluzivnim Louis Vuitton UNO setovima koji, za razliku od Miu Miu UNO seta, nikada nisu bili dostupni za kupnju.
Ali kada Louis Vuitton počne organizirati UNO zabave, a Balenciaga VIP kupcima uruči Monopoly set, zna se da modne kuće ozbiljno shvaćaju dječje društvene igre…
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.