Life&style

miss7 s kampanjom #letstalkaboutsex iz Berlina se vratio ruku punih zlata, srebra i bronce

miss7&LELO kampanja #letstalkaboutsex koju je za miss7 kreirao 24sata native studio osvojila je čak 3 zlata, 3 srebra i 1 broncu na prestižnom svjetskom natjecanju Native Advertising Institutea u Berlinu! I moramo priznati da smo baš ponosni!

Prije nekoliko mjeseci nismo mogli šutjeti od oduševljenja pa smo s vama podijelili da je miss7&LELO kampanja #letstalkaboutsex koju je za miss7 kreirao 24sata native studio završila u finalu prestižnog svjetskog natjecanja Native Advertising Institutea u čak sedam kategorija, a ovaj tjedan stigla je velika vijest da smo sve nagrade za koje smo bili noninirani i osvojili! Konkurencija koju smo pokosili bila je doista jaka, poput CNN-a, New York Timesa, Washington Posta... pa nam je pobjeda još slađa.


Pobijedili smo u sljedećim kategorijama:
Let's talk about sex 
        ZLATO (Best Use of Online Media) 
        ZLATO (Best Mobile Strategy) 
        ZLATO (Best Series of Sponsored Articles) 
        SREBRO (Best Use of Native Advertising in Email) 
        SREBRO (Most creative Native Advertising Campaign) 
        SREBRO (Best Use of Text) 
        BRONCA (Best use of Native Advertising on a Small Budget) 

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Iznimno smo ponosni i na našeg partnera u užitku, brend LELO, koji je osvojio zlato za najbolji brend godine. Udruženi s partnerom LELO-om odlučili smo potaknuti ljude na razgovor o seksu, što je zaista važno jer većina nas nije naučila kako razgovarati o svojim seksualnim iskustvima - no stvar je u tome da kad se ne razgovara o žudnjama, dvojbama, strahovima, kad je seks tabu i nešto što se ne spominje, teško je znati što je prava istina. Rezultat kampanje je trijumfalan – anketu je ispunilo čak 17.011 ispitanika koji se nisu ustručavali progovoriti o svojoj najdubljoj intimi, što nam je dalo uvid u seksualno stanje nacije, seksualne navike i žudnje Hrvatica, a sve je to bilo popraćeno tumačenjem i savjetima seksologinje te serijom članaka o seksualnosti jer, tvrdoglavo smo odlučili porazgovarati o seksu – i to sasvim otvoreno. Ah, da, pripremili smo i jako hot-digitalnu igricu, ako ste zaigrali naše kockice, znate koliko je zabavna i - stimulativna.

Posebne čestitke 24sata native studiju koji je ovu kampanju kreirao, a koji su sada ponovno prepoznali i na globalnoj razini pa zato ne možemo ne spomenuti ni druge osvojene nagrade:

24sata native studio osvojio je srebro u kategoriji Native studio/agencija godine (s manje od 20 zaposlenih), kampanja Naj teta također se ovjenčala se srebrom u kategoriji Najbolja native kampanja s aktivacijom korisnika, a projekt Konačni obračun dobio je dva puta zlato (kategorije Najbolje korištenje influencera i Najbolje korištenje YouTubea) te broncu za Najbolje korištenje AFP Web TV-a. 

Photo: PR/WhatsApp

Komentari 0