Kako bi dobile dječji krevetić tvrtke IKEA u pola cijene, žene moraju urinirati na reklamu iz časopisa – stoga jer moraju ispuniti jedan sasvim poseban preduvjet!
Nešto doista moramo priznati IKEA-i: njen marketinški tim ima nevjerojatno genijalne glave! U švedskom ženskom časopisu Amelia, IKEA je privukla pažnju na sebe s jednim apsolutno jedinstvenim oglasom.
U oglas je integriran funkcionalan brzi test za trudnoću. Kod klasičnog testa za trudnoću nakon kratkog vremena pojave se jedna ili dvije crtice – kod oglasa od IKEA-e dolazi nam druga obavijest. Naime, u slučaju trudnoće dobijemo IKEA Family rabat na dječje krevetiće.
To zovemo kreativnost! Jedino nam je žao sirotih prodavačica na blagajni koje moraju uzeti vaučer po kojem je netko mokrio…
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.