Tehnike i strategije promoviranja proizvoda mjenjaju se svakodnevno. Zanimljivo je promatrati njihovu evoluciju. Nas je ulovila nostalgija pa smo zaronili u svijet vintage reklama iz posljednjih desetljeća prošlog stoljeća
Prije samo dva ili tri desetljeća, svijet reklama, oglašavanja i marketinga izgledao je posve drugačije. Usudimo se reći da je bio puno više artistički. Ulovila nas je nostalgija pa smo prikupili najslađe, sad već i vintage, reklame iz posljednje trećine prošlog stoljeća. Kao što bi rekli Novi Fosili, za stara vremena. Sjećaš li ih se i ti?
Turizam, danas vodeća djelatnost na našim prostorima, bio je u svojim začecima. Goste su privlačili lijepa priroda i, po slici sudeći, lijepe žene. Nešto sjevernije, Zagreb je tek razvijao svoj urbani identitet i nije pretjerano nalikovao današnjoj metropoli.
U legende o životu na brdovitom Balkanu ušao je neponovljivi Yugo, a među najživopisnijim uspomenama i pričama naših roditelja nalazi se i slavna Univerzijada '87 godine.
Neki proizvodi otišli su u povijest. Tvornica duhana Rovinj svoju je proizvodnju preselila u Katar, a u njenim prostorima danas se održavaju glazbeni festivali. Ugasnula su i postrojenja Slobode Osijek, a nema više ni Vero limunade.
Srećom, dobar dio proizvoda održao se do naših dana. Lino je još uvijek miljenik brojne djece, a moramo priznati da nije baš previše ostario. Varteks odjeća još je uvijek simbol kvalitete, klasike i elegancije, a Zvijezda je svoju proizvodnju s ulja proširila na cijelu paletu prehrambenih proizvoda.
Većina brendova od tada do danas napravila je značajne pomake u svom imidžu. Međutim, jedna reklama ostala je gotovo ista. Riječ je o Maraski. Nama je jako ova vintage varijanta jako slična današnjoj. A tebi?
Izvor: Slavorum.org
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
karlo50
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.