Life&style

Malo nostalgije: sjećaš li se ovih reklama?

Tehnike i strategije promoviranja proizvoda mjenjaju se svakodnevno. Zanimljivo je promatrati njihovu evoluciju. Nas je ulovila nostalgija pa smo zaronili u svijet vintage reklama iz posljednjih desetljeća prošlog stoljeća

Prije samo dva ili tri desetljeća, svijet reklama, oglašavanja i marketinga izgledao je posve drugačije. Usudimo se reći da je bio puno više artistički. Ulovila nas je nostalgija pa smo prikupili najslađe, sad već i  vintage, reklame iz posljednje trećine prošlog stoljeća. Kao što bi rekli Novi Fosili, za stara vremena.  Sjećaš li ih se i ti?

Turizam, danas vodeća djelatnost na našim prostorima, bio je u svojim začecima. Goste su privlačili lijepa priroda i, po slici sudeći, lijepe žene. Nešto sjevernije, Zagreb je tek razvijao svoj urbani identitet i nije pretjerano nalikovao današnjoj metropoli. 


 | Autor:

 

 | Autor:

 

 | Autor:

 

 | Autor:

U legende o životu na brdovitom Balkanu ušao je neponovljivi Yugo, a među najživopisnijim uspomenama i pričama naših roditelja nalazi se i slavna Univerzijada '87 godine. 


 | Autor:

 

 | Autor:

Neki proizvodi otišli su u povijest. Tvornica duhana Rovinj svoju je proizvodnju preselila u Katar, a u njenim prostorima danas se održavaju glazbeni festivali. Ugasnula su i postrojenja Slobode Osijek, a nema više ni Vero limunade.

 | Autor:

 

 | Autor:

 

 | Autor:

Srećom, dobar dio proizvoda održao se do naših dana. Lino je još uvijek miljenik brojne djece, a moramo priznati da nije baš previše ostario. Varteks odjeća još je uvijek simbol kvalitete, klasike i elegancije, a Zvijezda je svoju proizvodnju s ulja proširila na cijelu paletu prehrambenih proizvoda. 

 | Autor:

 

 | Autor:

 

 | Autor:

Većina brendova od tada do danas napravila je značajne pomake u svom imidžu. Međutim, jedna reklama ostala je gotovo ista. Riječ je o Maraski. Nama je jako ova vintage varijanta jako slična današnjoj. A tebi?

 | Autor:

 

Izvor: Slavorum.org

Photo: None
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • karlo50

    na svakom posteru "Jugoslavija", dok je Srbija imala i srbija-tex, transport-srbijanka... sve što je valjalo nalazilo se realno u Hrvatskoj.