Life&style 28. lipnja 2018.

Ljudi su plaćali 234 kune za bočicu 'zdrave' vode od hrenovka?!

INstagram.

Puno je namirnica i 'čudotvornih' savjeta koje 'stručnjaci' preporučuju za brzi gubitak kilograma i/li zdravlje. Dosad je možda najčudnija - voda u kojoj su se kuhale hrenovke

Bočica nefiltrirane voda u kojoj su se kuhale hrenovke na jednom se festivalu u Vancouveru prodavala za čak 234 kune. Opisani benefiti tog napitka možda i opravdavaju cijenu: u opisu proizvoda piše da ova voda pomaže pri gubitku težine, povećanju funkcija mozga te može pridonijeti da izgledamo mlađe, a uz sve to je još i Keto kompatibilna. Zvuči predobro da bi bilo istinito, zar ne?!

 | Autor: INstagram INstagram

U tome je i stvar - prodaja ove 'čudesne' vode je performans Douglasa Bevansa kojim umjetnik upozorava na varke marketinga, pogotovo one koje zadiru u područje zdravlja. Bevans je u jednom intervjuu izjavio kako 'protein slavne 'Hot Dog Water' pomaže našem tijelu da izbalansira sadržaj vode i natrija te da pruža sve što je tijelu potrebno nakon vježbanja. Također je rekao kako su napravili recept u suradnji s puno ljudi koji su uložili trud u istraživanje i s ljudima koji imaju pozadinu u znanosti i tako stvorili najbolju verziju napitka. Voda je također dobila mišljenje 'stručnjaka' uključujići i dr. Cynthiju Dringus, tobožnju dobitnicu Nobelove nagrade za nutricionizam, koja je rekla da je ova voda zapravo nova voda od kokosa.

Vraćanje elektrolita nakon vježbanja je važno ako se puno znojite, ali hrenovke nisu pravi način za to. Ispod svih ovih lažnih tvrdnji piše da postoji nada da će 'Hot Dog Water' u svojoj apsurdnosti potaknuti kritičko razmišljanje vezano uz marketing proizvoda i značajnu ulogu koju može imati u našem izboru.

No, bizarnost i nedostatak znanstvenih dokaza koji podupiru vodu nisu pokolebali ljude da izdvoje 38 dolara za bočicu te su se tako potvrdile tvrdnje performera Bevansa. 

 | Autor: INstagram INstagram Douglas Bevans

"Iako su neki ljudi shvatili da se radi o šali, mnogi drugi su jednostavno bili zbunjeni ili zainteresirani. Neki su ju čak i pili satima, te je tako tijekom festivala potrošeno 60 litara te vode u kojoj su se hrenovke kuhale", rekao je performer. 
Bevensov marketing je imao mnogo veze s uspjehom vode. Kako bi prikrio trik, u jednom intervjju je izjavio kako je potrošio oko 1200 dolara na bočice, naljepnice i marketing. Istaknuo je kako se nada da će nakon 'Hot Dog Watar' preformansa ljudi ubuduće više razmišljati o svim onim napicima koji koštaju jako puno, a predstavljeni su kao ''sirove'' ili ''pametne'' vode ili bilo kojem drugom proizvodu koji nema neku znanstvenu pozadinu, a ima impresivan marketing.

Komentari 0