Life&style

Ljubav se ne može frizirati!

Kampanjom “Can’t frizz love” kreativci zagrebačkog frizerskog studija Opium šalju poruku da smo svi jednaki i da je ljubav jedino što se računa

Jedini način mijenjanja svijeta je mijenjanje sebe. Opium upravo to i čini kreirajući kampanje koje ponešto drugačije progovaraju o ljepoti, o odnosima prema ljudima i životinjama, o malim stvarima… Naziv ovogodišnje je "Can’t frizz love". Parafrazirajući pjesmu Beatlesa "Can't Buy Me Love", Opiumovi kreativci poručuju da smo svi jednaki i da je ljubav jedino što se računa. Pretprošle godine poznati frizerski studio u Centru Kaptol svoju je priču posvetio Drijadama, nimfama koje prebivaju u šumama, u skladu sa svim živim bićima. Mjesto radnje bila je pitoreskna farma u srcu Istre. Lani su odlučili precrtati glamur u svakodnevni život, dočaravajući kroz raskošne frizure, make up i haljine trenutak slave na koji svaka žena ima pravo.

 | Autor: Sever Zolak Sever Zolak

Ove godine, uz svoje stalne "manekene", glavnu ulogu dodijelili su dječacima i djevojčicama koji ih, kako kažu, uče ljubavi, strpljenju, malim junacima koji su prepoznali Opium kao svoje sretno mjesto. Osobe s posebnim potrebama i izazovima najčešće su izuzete iz tih posve običnih situacija poput posjeta frizeru... Nedavno je u Opium mama dovela curicu s Downovim sindromom i rekla kako je Opium mjesto na kojem je njezino dijete dobrodošlo. I to ih je motiviralo da ispričaju priču o njima, koji Opiumov svijet čine boljim i ljepšim.

 | Autor: Sever Zolak Sever Zolak Karla, Lucija, Nevena, Viktorija, Filip i Renato, umjetnici Bojan Navojec i Renata Sabljak te Opiumovi kreativci svojim su osmijesima i zagrljajima kreirali Opiumovu kampanju “Can’t frizz love” kojom Opium poručuje kako su u njihovom frizerskom studiju svi dobrodošli, svi jednaki i svi dobivaju najbolje te, naravno, kako je ljubav nemoguće "glumiti". Ljubav se ne može frizirati. U Opiumu ona je autentična, baš kao što je autentičan i odnos prema osobama s poteškoćama. Opium želi popravljati i prilagođavati sebe te biti primjer kako je to lako činiti da bi djeca i osobe s posebnim izazovima živjele bolje i sretnije. Ne zato što ih mijenjaju i prilagođavaju sebi, već zato što se oni prilagođavaju njima te žele biti dio njihove stvarnosti.

 | Autor: Sever Zolak Sever Zolak "Presretni smo što su naši divni klijenti pristali biti lica Opiumove kampanje “Can’t frizz love” jer su oni naši anđeli, osobe koje nam uljepšaju jutro, poslijepodne, večer. Oni su u punom smislu riječi ljubav i dobrota i uvijek nam, kada dođu u frizerski studio, tu ljubav donesu. Stoga smo im htjeli zahvaliti, reći kako su oni naše zvijezde svakoga dana”, rekla je kreativna direktorica Frizerskog studija Opium Tea Matičević i dodala kako je Opium i prostorno projektiran tako da su sve osobe s posebnim izazovima više nego dobrodošle.

Uz glazbu, konfete, šarene balone, tijare i krune, ples i zabavu, party prepun smijeha i radosti, Opium je postao njihova i naša igraonica. Svijet koji su nam pokazali prštao je ljubavlju, iskrenošću, toplinom, a njihova sretna lica fotografirao je poznati fotograf Sever Zolak.

Photo: Sever Zolak

Komentari 0