Lifestyle 27704 prikaza 09. travnja 2018.

Liposukcijska dijeta - evo zašto svi o njoj pričaju

Ova dijeta ne zahtjeva odlazak pod nož niti izgladnjivanje, a obećava da će tijelo doživjeti promjenu kao da ste bili na liposukciji. Monica Bellucci i Jennifer Aniston su zvijezde koje prakticiraju ovu prehranu

Kao što objašnjava Kenan Mandra, nutricionist iz tvrtke International Health koji je i usavršio ovaj dijetalni program za zdravo i brzo mršavljenje - ova prehrana nema nikakve veze s kirurškom liposukcijom. Njezin jedini cilj je brzo i efektivno topljenje masnoća u tijelu.  Kako se to postiže? Program je vrlo jednostavan, kako ističe Mandra - mi se moramo vratiti hrani koju su jeli naši preci. Među ostalim, to su prirodne masti životinjskog i biljnog podrijetla. Masti, proteini i aminokiseline.

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver
U ovoj dijeti nema izgladnjivanja, ali ima križanja omiljenih namirnica sa svakodnevnih popisa prehrane. Za početak, ugljikohidrati su nepoželjni. Svi smo ludi za njima, ali ako želite prestati nagomilavati masne naslage na tijelu, oni jednostavno moraju van iz kuhinje! Također, zaboravite na neprijatelja broj jedan - šećer. On se nalazi u namirnicama i za koje nikad ne biste pomislili da ga sadrže – poput koncentrirane rajčice na primjer. Jeste li znali da određen dio nutricionističkih stručnjaka zagovara tezu kako bi se na hranu koja sadrži šećer moralo stavljati upozorenje? Ne govori li nam to dovoljno o njemu? U ovoj dijeti šećer morate zaboraviti. Metabolizam mora početi trošiti svoje izvor masnoće kao izvor energije, a ne kao dosad kada smo kao glavne izvore energije koristili upravo šećer. Energija dobivena iz šećera puno je kratkotrajnija nego ona koju dobivamo iz vlastitih zaliha masti. On nas brzo diže, ali nas i brzo spušta, te ga moramo ponovo uzeti, jako brzo. To je ta ovisnost o šećeru, koja je slična svakoj drugoj ovisnosti. I ne čini nam dobro. Pročitajte sastav na omiljenoj kutiji mueslija ili cornflakesa kojeg jedete ujutro. Količina šećera s kojom šokirate organizam odmah ujutro mogla bi vam zavrtjeti glavom. 

 | Autor: INstagram INstagram Prije svega treba izbaciti šećer - ma kako primamljiv bio
Kenan Mandra također ističe drugi problem današnje prehrane, a to je hormonalna neravnoteža, koja je uvelike zadužna za prekomjerno debljanje. Zbog hormonalnog disbalansa dolazi do taloženja masti, a primarni izvor energije postaje upravo šećer. Današnje namirnice prepune su umjetnih boja, sladila i aditiva, a svi oni uvelike doprinose hormonalnom poremećaju. Ako uzmemo u obzir, da naši preci nisu imali pojma što znače umjetna bojila ili aditivi, možemo razumjeti da su nam takvi sastojci u namirnicama itekako suvišna stavka. Ova dijeta nije opasna po zdravlje, niti je jedna od onih s jojo efektom. Zadatak ove dijete je da kroz 14 dana, tijelo koristi zalihe masnoća u organizmu, i vrati hormonalni balans organizma.  
Kao i kod svake dijete ili, svakog nauma, i u ovom slučaju najbitniji je naum u nama, odnosno – moramo sami racionalizirati stvari koje su dobre i stvari koje su loše po nas i naše zdravlje. Jednom kada osvijestimo koliko umjetno stvorenih sastojaka stavljamo u sebe, lakše će nam biti održati fokus na zdravlje. Drugi put kada uzmete gumene bombone u ruke, pomislite – stvarno želim u sebe unijeti nešto što je umjetno stvoreno? Zar će stvarno to biti izvor moje energije? 

 

You are so much stronger than you think.

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferanistononline) on

Namirnice koje su poželjne i dopuštene u ovoj 'zdravoj' dijeti su voće (svježe i bez sladila), meso (svježe crveno, riba i meso peradi), mliječni proizvodi (nemasno mlijeko i jogurt, mladi sir, sir od obranog mlijeka), žitarice (riža, integralne žitarice, ječam), pića (voda, nezaslađeni, svježi sokovi od voća i povrća, čajevi bez sladila…)
Namirnice koje prekrižite za svoje dobro su voćni sirupi, zašećereni džemovi i marmelade, voćni sokovi (kupljeni, i sa šećerom), masni jogurt, masno mlijeko, šlag i vrhnje, meso koje je sušeno (mesni naresci), bijelo i sojino brašno i proizvodi napravljeni od njih, i sva alkoholna pića, kave i gazirani napici. 
No, kao i sa svakom dijetom, nemojte se zaletavati u nepoznato, jer ne možete znati u kojem je stanju vaš organizam, dok vam to ne kaže doktor ili stručnjak za prehranu. Savjetujte se sa stručnjakom, neka on osmisli program dijete koji je za vaše tijelo najoptimalniji, kako bi rezultati bili što efektniji. I zapamtite, nije poanta dijete da smršavite naglo i brzo samo kako bi ovo ljeto izgledali fit i mršavo. Poanta dijete je da promijenite način prehrane i ustaljene navike, kako bi mogli voditi zdrav život. A tijelo će vas ionako prirodno pratiti u tom naumu.   

  • glenda_l.

    Zarađivao sam od $ 25,000 do $ 300,000 mjesečno k0ji rade kod kuće na računalu kod kuće. Radim ovo 6 mjeseci, a prošli mjesec sam zaradio prvu peterostranu plaću ikada! Posjetiti...........>>>>> Jobnet70.com