Life&style

Kupci iz horora: zašto nas prodavači(ce) mrze?

Cijela vojska ljudi radi u trgovinama, no kupci često o njima ne razmišljaju kao o ljudskim bićima. Ako prodavačica mora biti ljubazna i uslužna, za neke to znači da oni mogu biti bezobrazni, tražiti nemoguće, soliti im pamet, lagati...

Prodavači i prodavačice često se moraju nositi s hrpom nepristojnih ljudi i još prema njima biti uljudni ma kako im to teško katkad pada. Definitivno nije lagan zadatak. A i kaže se – s ljudima je najteže raditi. Kako je većina nas iskusila samo ulogu kupca i često ni ne razmišlja o "drugoj strani" niti kakve sve zahtjeve pred njih postavljamo, ispitali smo prodavače tko su im najgori kupci. Tek toliko da razmislimo sljedeći put kad smo u trgovini...

1. Kupci koji zahtijevaju da još jednom pogleda za taj komad odjeće, iako im je već naglasila da je to zadnji.

Da, već ste sirotu ženu dva puta poslali u skladište, nazvala je i trgovine na drugoj lokaciji, pregledala sve police, pitala kolegicu... No, možda, možda taj broj 39 koji ti treba ipak negdje postoji. Najbolje da provrti cijeli krug još jednom... Ne, nije najbolje. Pomiri se da te tenisice nećeš kupiti.

2. Kada je odjeća taman lijepo posložena na polici i tri sekunde poslije netko sve to već razbaca.

Znamo, znamo, posao im je da slažu robu, ali zar baš moraš istrgnuti jednom rukom majicu s dna umjesto da lijepo pridržiš drugom rukom hrpu da se sve ne uruši? Sjeti se koliko sama mrziš slaganje robe u svom ormaru.

 | Autor: Thinkstock / Spencer Davies Thinkstock / Spencer Davies

3. Kupci koji uzmu stvar koju zapravo na kraju više ne žele i onda je ostave bilo gdje u dućanu. 

Oh, pa to smo svi vidjeli, smrznuti bakalar uguran među žvake ispred blagajne. Cijedi se i već pomalo smrdi. Nitko se neće naljutiti ako blagajnici kažeš da si se predomislila. Ona će se pobrinuti da se roba spremi na mjesto.

4. Kada kupca savjetuju satima, a on na kraju iziđe iz dućana s riječima: „Razmislit ću još.“

OK, i to je njihov posao, a tvoje je pravo da ništa ne kupiš. Jedino bi trebalo malo smanjiti vrijeme između početka razgovora i te odluke.

via GIPHY

5. Kupci na blagajni koji telefoniraju.

To usporava red, pa nervira i druge kupce. A i nepristojno je.

6. Kupci koji odmah viču da se otvori druga blagajna čim vide dvoje ljudi ispred sebe (sa samo dva proizvoda u rukama).

Hm, ono što blagajnica smatra gužvom i što mi smatramo gužvom često se razlikuje. No nerealno je očekivati da ćeš biti gotova za minutu.

via GIPHY

7. Kupci koji ulaze u trgovinu 5 minuta prije samog zatvaranja.

Horor! I onda krenu polako kolicima od police do police, pa ih nakon pola sata nakrcaju do vrha ignorirajući upozorenja da se dućan zatvara. I u pola deset dođu slavodobitno na blagaju i počnu se svađati zašto fiskalna blagajna više ne radi. Nadmao se da se nisi prepoznala u ovome?

8. Kupci koji žele nešto vratiti što je očito već bilo nošeno i upotrijebljeno. 

Ovo je laganje i varanje. Treba li još nešto reći?

Photo: Thinkstock / Spencer Davies

Komentari 0