Life&style 12. svibnja 2019.

KiK - najbolji u Hrvatskoj

miss7/pr.
  • U srijedu, 15.5.2019., Kik je održao modnu reviju povodom novootvorene 80. poslovnice u Arena Park Zagrebu
  • Program su vodili Maja Curavić, dugogodišnje KiK lice te Boris Kosmač, modni urednik i stilist
  • Uz zakusku i šampanjac, prisutnim su gostima ekskluzivno predstavili najnoviju ljetnu kolekciju

Jedan od vodećih svjetskih maloprodajnih lanaca, njemački KiK, ovu je srijedu imao otvorenje 80. poslovnice u Hrvatskoj u Arena Parku Zagreb. Posebnim su gostima predstavili najnoviju casual, beach i evening kolekciju. Program su vodili Maja Curavić, dugogodišnje KiK lice i Boris Kosmač, modni urednik i stilist. Među pozvanim su gostima bili poznati stilisti, influenceri i bloggeri, a Lucija Lugomer je predstavila i qeen size kolekciju.

 | Autor: miss7/pr miss7/pr Inače, njemački KiK Textilien je jedan od najbrže rastućih giganta u Europi, a u Hrvatsku je stigao u ljeto 2011. godine. Do sada je na našim prostorima otvorio 79 poslovnica u gotovo svim hrvatskim gradovima, a tu brojku namjerava povećati na više od 100. Trenutno se ponosi s preko 500 djelatnika, a Hrvatska je u odnosu na druge države u kojima KiK posluje u samom vrhu.

 | Autor: miss7/pr miss7/pr KiK se može pohvaliti izuzetno efikasnim postavljanjem trendova u kojima svojim kupcima nudi zaista sve - od trendy odjeće za cijelu obitelj, nakita i ukrasa, dječjih igračaka i ostalih potrepština, pa sve do modnih dodataka za kućne ljubimce - uz odličnu kvalitetu, moderan dizajn i iznimno povoljne cijene!

 | Autor: miss7/pr miss7/pr

Od prve poslovnice u njemačkom Düsseldorfu, otvorenoj 1994. godine, KiK danas posluje s preko 3.600 filijala u čak 11 država među kojima su Njemačka, Austrija, Češka, Slovačka, Slovenija, Hrvatska, Poljska, Mađarska, Nizozemska, Italija i Rumunjska. Zapošljava gotovo 26.000 djelatnika, a sa sjedištem u njemačkom Bönenu ostvaruje neto godišnji promet od preko 2 milijardi eura.

 | Autor: miss7/pr miss7/pr Kik je inače skraćenica za "Kunde ist König" što u prijevodu znači: kupac je kralj. Upravo je to glavni moto ovog popularnog tekstilnog lanca u kojem se možeš radovati shoppingu bez grižnje savjesti.

 

 

 

 

 

 

 

Komentari 0