Pred kraj svake godine razmišljamo kako su prošli i što su nam donijeli mjeseci iza nas. Bez obzira jesu nas bili nešto izazovniji ili smo doživjeli neke od najljepših životnih trenutaka, sigurno je da su stvorene uspomene koje ćemo pamtiti zauvijek.
U jednoj od najslađih kampanja ovog Božića, vodeći hrvatski proizvođač meda, Varžak med poziva svoje pratitelje da na društvenim mrežama podijele slatke uspomene iz 2023. kako bi osvojili godišnju zalihu meda i učinili si 2024. godinu - medenom!.
Tako su se na društvenim mrežama našle fotografije i videi rođendana, vjenčanja, rođenja djece, diploma, ali i pečenja kolača te kućnih ljubimaca. Svega onoga što je ljudima godinu učinilo posebnom.
Objavljivanjem ovih uspomena na Facebooku ili Instagramu s #Medena2023 i označavanjem profila Varžak med najinspirativniji trenutci i najkreativnije objave bit će nagrađene s godišnjom zalihom meda za još medeniju 2024. godinu.
„Ima li slađeg proizvoda od meda? Upravo na toj slatkoći, odnosno medenoći, gradili smo ideju ove kampanje, koja ima za cilj potaknuti pratitelje da zajedno slavi velike i male, ali značajne trenutke sreće, podsjećajući sve na ljepotu i slatkoću života koju često zaboravimo u svakodnevnoj jurnjavi.“, pojasnio je Andrej Kajganić, vlasnik Ironing Cluba, agencije koja je kreirala kampanju.
„Rekao sam Andreju, sve božićne kampanje su uvijek – kupi, kupi, kupi. Mi ove godine želimo nešto drukčije. Baš kao što smo mi posvećeni proizvodnji visokokvalitetnog meda, tako želimo da naši kupci njeguju i dijele svoje najkvalitetnije trenutke – one koji donose radost i povezanost u naš život.“, dodao je Boris Varžak, vlasnik Varžak meda.
Kampanja traje do 22. prosinca, tako da i dalje stignete pregledati sve slatke trenutke iza vas i osigurati si medenu 2024.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.