U razmjeni iskustava i informacija o novitetima i trendovima s pojavom na tržištu često se dogodi da nekako usput dođe i do kakve dezinformacije. Da se ista priča ne bi ponovila i u slučaju korejskih proizvoda za njegu kože, odmah ćemo ukloniti neke pogrešne pretpostavke i pripremiti vas za novu avanturu u svijetu kozmetike poznatu kao K-beauty!
Istočnjačka kozmetika pogodna je samo za Azijate
Kozmetika s Dalekog istoka nije dizajnirana samo za kožu tamošnjih ljepotica. Činjenica je da su kožni problemi univerzalne prirode i da se Korejke suočavaju s istim problemima kao i ostatak svijeta. Inovativne formule ove kozmetike u fokusu imaju dehidriranu i suhu kožu, crvenila, pigmentacije, bore… Cilj K-beauty proizvoda je hidratizirana, zdrava i blistava koža, a u smislu kategorizacija kože, jednake su kao i u svakoj drugoj kozmetici na tržištu: suha koža, masna koža, osjetljiva koža...
Svi koraci K-beauty rutine su obvezni
Korejska receptura za lijepu i njegovanu kožu sastoji se od 10 koraka. Međutim, oni su fleksibilni. Nije istina da ćete rezultate na svojoj koži vidjeti samo ako primjenjujete svih 10 koraka. Možda će vašoj koži biti dovoljno njih pet. Znamo da je koža vrlo individualan organ, pa i njega treba biti individualne prirode. Ono što je najvažnije u njezi kože jest redovita primjena koraka. Konzistentnost. Priča je vrlo slična kao s vježbanjem i održavanjem kondicije i dobre linije. Neki radije vježbaju pola sata tri do četiri puta tjedno, drugi radije vježbaju 15 minuta svako jutro ili večer, a treći vježbaju sat vremena dvaput tjedno. Sigurni smo da postoje i oni četvrti i peti... Korejska njega koža podrazumijeva rutinu i prakticiranje slojeva. Cilj je prigrliti novi ritual ljepote i pronaći u njima višestruko zadovoljstvo. Gledajte na njih kao na vaše posebne minute u danu, ali vaša će vam koža pokazati i reći koliko ih zapravo treba…
Zaštitni faktor uvijek, ne samo ljeti
Zaštita kože u pravilu ne bi trebala ovisiti o vremenskoj prognozi. Neovisno o tome pada li kiša, je li oblačno ili nije i koje je uopće godišnje doba, koži treba zaštita od vanjskih štetnih uvjeta. Činjenica je da sunce izlazi svaki dan i da za kvalitetnu njegu kože trebate kremu sa zaštitnim faktorom. Prema mišljenju Korejki, lijepa koža je koža s ujednačenim tenom, a sunčeve pjege i bore ozbiljno narušavaju takvu sliku ljepote. Ako ste ljubiteljice modnih dodataka, imamo dobru vijest za vas jer su sunčane naočale i šešir u svrhu besprijekornog tena dobrodošli svih 365 dana u godini.
Drugi spol, drugi proizvod
K-beauty proizvodi nemaju „spol“. Premda muškarci imaju veće pore i masniju kožu, u praksi različiti spol ne podrazumijeva različite sastojke u kozmetičkim proizvodima. Najveće razlike između koža se odnose na njezinu vrstu i tip, ali koža je koža. Ako posvetite više vremena etiketama i popisu sastojaka, primijetit ćete da se ne morate strogo držati „ženske“ i „muške“ kozmetike jer se u proizvodima koriste isti sastojci. A što se tiče rituala, svaka zdrava i lijepa kože zahtijeva redovitu njegu tako da su poznati koraci K-beauty rutine dobrodošli i na muškom licu!
Prerano korištenje anti-age proizvoda ubrzava starenje kože
Nije istina da će vas anti-age proizvodi postarati ako ih počnete koristiti prerano. Korejke počinju s anti-age ritualima puno prije prvih znakova starenja. Kvalitetniju njegu koža bi trebala dobivati već oko 25. godine života jer je puno teže popraviti nastalu štetu, nego je spriječiti. Krivo je pretpostavljati da anti-aging podrazumijeva paletu skupocjenih proizvoda kojima se pokušavaju izbrisati vidljivi tragovi godina, jer je termin puno šire prirode i predstavlja adekvatnu brižnost i posvećenu njegu kože. Također, treba napomenuti da se znakovi starenja, kao što su recimo staračke pjege, mogu pojaviti i prije „zrelih“ godina zbog vanjskih utjecaja i genetskih predispozicija.
Nemojte se brinuti da ćete koži pružiti anti-age njegu prerano, pobrinite se da joj je priuštite na vrijeme!
Kako bi Hrvaticama približio sve čari korejske kozmetike, dm na svojim policama nudi čak sedam brendova korejske kozmetike: COSRX, Superfood for skin, Frudia, Jumiso, Kocostar, Missha i Tony Moly. Proizvodi imaju pristupačnu cijenu i donose holističku filozofiju korejske kozmetike usredotočenu na dubinsku njegu kože te na stvaranje rutine koja donosi dugoročne rezultate i kojom se održava zdrava, dobro hidratizirana i nahranjena koža.
TonyMoly kultni je K-Beauty brend koji svoju popularnost duguje spajanju posljednjih tehnoloških otkrića s jedinstvenim, zaigranim pakiranjem. Must have proizvodi su sheet maske, koje su dermatološki skin – fit za svakodnevnu upotrebu kod kuće.
Kada je riječ o kultnim K-Beauty proizvodima, nemoguće je ne spomenuti Missha M Perfect Cover BB Cream. Radi se o najomiljenijem proizvodu brenda Missha koji kombinira njegu kože i šminku. Ova BB krema održava prirodan izgled kože, garantira zaštitu od sunca te sprječava nastanak bora kod svih tipova kože.
Jumiso jedan je od brendova K-Beauty kozmetike dostupne na policama dm-a poznat po sheet maskama za lice. Osobita je njihova First skin brightening maska za posvjetljivanje kože lica. Moćni sastojci ove maske, poput lososove ikre, izjednačavaju ton kože i poboljšavaju teksturu lica te pomažu da koža bude glađa i čvršća.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.