U 2014. godini Hrvatska se među prvima priključila globalnom Julius Meinl Poetry projektu te je kroz tri faze hrvatska javnost imala priliku upoznati komunikacijsku platformu na kojoj je Julius Meinl gradio ovu lijepu i emotivnu brand priču.
Cilj projekta bio je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim. Reakcije okoline i opća prihvaćenost potvrda su da je Julius Meinl uspio u svom naumu, a njihov projekt pronašao put do krajnjeg korisnika i svih onih koji uživaju u ispijanju kave.
Kako i sam predsjednik uprave tvrtke Julius Meinl Bonfanti, Luigi Simonetta kaže: „Esencija kulture bečkih kavana je vječna potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava poeziju, motivira ljude diljem svijeta u njihovoj potrazi za kreativnošću. Naša vizija je unijeti poeziju u svakodnevni život kako bismo ljudima pokazali da ona može promjeniti svijet.
Postavili smo si pitanje: Možemo li u svijetu kojim upravlja beživotna tehnologija, ubrzani tempo života i pohlepa za novcem zastati samo na trenutak? Može li poezija inspirirati i potaknuti ljude da daju priliku osjećajima? Mogu li osjećaji biti nova valuta? Mi mislimo da mogu i zato smo na Međunarodni dan poezije uveli novu valutu – osjećaje, jer vjerujemo da su osjećaji vrijedniji od novca.“
A priliku da prvi svoju kavu u 2015. godini plaćaju stihovima imali su Milana Vlaović, Jelena Veljača,Judita Franković, Enes Vejzović, Andrea Andrassy, Duško Modrinić te mnogi drugi koji su u Vinyl Baru u Bogovićevoj ulici doživjeli i iskusili svu ljepotu i čari poezije. Tim povodom Julius Meinl je svim lokalima koji su prošle godine sudjelovali u aktivaciji za dnevnu inspiraciju poklonio i posebnu knjigu u kojoj se nalazi 1000 najljepših stihova, a koji su prikupljeni prošle godine upravo na Svjetski dan poezije. Druženje u Vinyl baru bilo je odličan povod obilježavanja Svjetskog dana poezije te nastavak uspješne Julius Meinl vizije u želji da njihova ideja i u 2015. godini nastavi prepoznatljiv put Poetry projekta.
U 2015. godini tvrtka Julius Meinl odlučila je ljestvicu podići na globalnu razinu kolektivnog slavlja istinskih vrijednosti – poezije i osjećaja. Povodom toga Julius Meinl je ovaj svojevrsni fenomen proširio na globalni nivo te se 21. ožujka na Svjetski dan poezije u preko 23 zemlje i 1100 lokala kava plaćala stihovima. Vođena emocijama, tvrtka Julius Meinl je upravo na Svjetski dan poezije pokazala da su osjećaji vrijedniji od novca, a da je poezija jedinstvena valuta plaćanja.
Nastavak ove poetične priče možete pratiti na:
https://www.facebook.com/
Više slika pogledaj u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.