Life&style 21. ožujka 2014.

Julius Meinl Poetry projekt - Kava za pjesmu ili stih

Poznati proizvođač kave Julius Meinl danas, za Međunarodni dan poezije, u 259 lokala diljem Hrvatske uvodi poeziju kao valutu plaćanja za šalicu omiljenog napitka.

Svatko od nas ima barem jednu omiljenu pjesmu i pjesnika. Poezijom se iskazuju osjećaji, ispunjava duša, olakšavaju teške misli...  

 | Autor:

Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je Poetry projekt, zanimljivu i edukativnu kampanju kojoj je cilj potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom. Danas, na Međunarodni dan poezije, Julius Meinl je odlučio nagraditi sve ljubitelje kave i sve one kojima je ovaj mirisni napitak svakodnevni životni ritual. Stoga je u 259 lokala diljem Hrvatske, u kojima se poslužuje Julius Meinl kava, valuta plaćanja poezija. Naime svi oni koji odluče popiti kavu imaju je priliku platiti svojom pjesmom, riječima, stihovima, mislima, zapisanim na komadu papira kao dio velikog globalnog Poetry projekta.

 | Autor:

Julius Meinl je brand koji je od svojih početaka izgrađen na načelima kulture, umjetnosti, poezije. Ni jedan drugi brand nije toliko povezan s bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti. Upravo zato Julius Meinl svojim potrošačima želi ponuditi još nešto, ponuditi im puno više od pukog ispijanja kave te na Međunarodni dan poezije pružiti im novo nezaboravno iskustvo da kavu plate svojom poezijom.

Komentari 0