Life&style

Joško Gvardiol i Filip Glavaš zvijezde su adidasove brend kampanje You Got This

  • Joško Gvardiol i Filip Glavaš zvijezde su adidasove brend kampanje You Got This u kojoj se, na svjetskoj razini pojavljuju i druge sportske zvijezde
  • Cilj kampanje je inspirirati sportaše, pomoći im izgrade samopouzdanje i smanjiti negativan pritisak u sportu
  • Dio kampanje i Plus One efekt, koncept nihk nevidljivih trenutaka podrške: prijatelji i kad se ne igra, suigrači koji znaju prepoznati trenutak njihove slabosti i obitelj koja ne traži rezultat, nego pruža vjeru jer svi trebamo nekoga tko će nas, u pravom trenutku, uvjeriti da mi to možemo  

Nogometaš Joško Gvardiol i rukometaš Filip Glavaš zvijezde su ovogodišnje  adidas brend kampanje You Got This čiji je cilj inspirirati sportaše i pomoći im izgrade samopouzdanje i da vjeruju u sebe i svoj rad kojom adidas nastavlja svoju misiju smanjivanja negativnog pritiska u sportu. Kampanja ima snažnu poruku - pozitivna podrška roditelja, prijatelja, suigrača i trenera čini značajnu razliku između negativnog i pozitivnog pritiska. Upravo ta podrška sportašima pomaže pri izgradnji povjerenja u vlastite sposobnosti. 

 | Autor: adidas adidas

adidasova kampanja temelji se na globalnom istraživanju provedenom među više od 12.000 sportaša u 24 zemlje, koje je pokazalo da se čak 4 od 5 mladih često susreće s neproduktivnim i nepoticajnim ponašanjem u svojoj okolini, od pretjeranih uputa i kritika, do isticanja rezultata umjesto truda. Takvi pritisci mogu narušiti njihovu motivaciju i ljubav prema sportu, pa čak dovesti i do odustajanja. 

Dio kampanje je i Plus One efekt, koncept koji slavi „drugu stranu sporta“, one male, često nevidljive trenutke podrške koji čine veliku razliku. To su prijatelji koji su tu i kad se ne igra, suigrači koji znaju prepoznati trenutak njihove slabosti i obitelj koja ne traži rezultat, nego pruža vjeru. Plus One nas podsjeća da svi trebamo nekoga tko će nas, u pravom trenutku, uvjeriti da mi to možemo.  

 | Autor: adidas adidas

Za Joška Gvardiola to su njegovi prijatelji iz djetinjstva koji su mu kroz odrastanje bili prava podrška i koji ga poznaju bolje nego itko drugi. „Oni su uvijek bili tu, ne samo kao navijači već i kao dio mene. Kad god smo zajedno, zaboravim na pritisak. Nije bitno igramo li nogomet na školskom igralištu ili samo pijemo kavu, oni su moj plus jedan ili bolje rečeno plus dva. Njihova podrška je prisutna kroz smijeh, zajedničke rituale, dodavanja lopte, razgovore bez riječi. Upravo u tim trenucima, pritisak nestaje, a sport ponovno postaje ono što je bio na početku - igra,” izjavio je Gvardiol. 

 | Autor: adidas adidas

Filip Glavaš istaknuo je prijatelja i suigrača iz reprezentacije Mateja Mandića koji je od prvog treninga bio njegova podrška, više od suigrača i njegov plus jedan. "Svi u ekipi znaju da Matej i ja imamo poseban odnos. Ja sam fokusiran i ozbiljan već prije utakmice, a Matej je pun energije, humora i pozitive. Kad sam pod pritiskom, on to odmah primijeti i zna kako me opustiti. Naše fore, rituali i prijateljstvo stvarno me drže čvrsto na zemlji. Ljudi možda ne vide te trenutke na klupi ili u svlačionici, ali baš oni grade povjerenje i često znače više od samog treninga," zaključio je Glavaš. 

U adidasovoj brend kampanji na globalnoj razini pojavljuju se i Lamine Yamal,  Aitana Bonmatí, Aliyah Boston, Anthony Edwards, Trinity Rodman i drugi svjetski sportaši, a svaki od njih pritom se fokusirao na ljude koji su imali pozitivan utjecaj na njih i njihovo iskustvo u sportu. Njihove priče, baš kao i one lokalnih sportaša, pokazuju da iza svakog vrhunskog talenta stoji snažna podrška.  

Photo: adidas

Komentari 0