- Nakon 11 godina na poziciji kreativnog direktora u brendu Loewe, Jonathan Anderson najavio je svoj odlazak
- Tijekom ovih godina, Anderson je u Loewe udahnuo potpuno novi život i učinio ga jednim od najpopularnijih brendova
- Mnogi sada špekuliraju da Anderson odlazi u Dior, a tko će ga naslijediti u Loeweu, još se ne zna
- Pročitaj također: Donatella Versace više nije kreativna direktorica Versacea: prvi put u gotovo 50 godina brend neće voditi netko iz obitelji
Jonathan Anderson službeno je obznanio da, nakon 11 godina, odlazi s pozicije kreativnog direktora u Loeweu. Anderson je za Loewe bio od jako velikog značaja jer je taj brend, iako je prije njega postojao više od 150 godina, učinio svjetski popularnim, a komade poput Puzzle torbe i torbe od rafije s kožnim logotipom - jednima od najpoželjnijih. Njegova vizija i savršeno balansirana kombinacija mode, umjetnosti i inovativnosti, zaista su bile nenadmašne.
"Prije 11 godina, dobio sam nevjerojatnu priliku: da napišem poglavlje u priči koja sada traje već 179 godina. Od mog prvog dana u LOEWE-u pronašao sam srodne duše u dizajnerskom studiju i ateljeu, čiji su talenti tada bili, a i dalje su, nenadmašni. Hvala vam što ste podijelili svoje umijeće. Tijekom proteklih 11 godina imao sam sreću da budem okružen ljudima s maštom, vještinama, upornošću i snalažljivošću da pronađu način da kažu "da"svim mojim ambicioznim idejama", napisao je Anderson na svom Instagramu.
Dodao je i kako je od prvog dana imao viziju da stvori kultni brend te da se u tome najviše oslanjao na povjerenje i velikodušnost svih umjetnika, zanatlija, muzeja, galerija i svih onih koji su neophodni za to da bi jedan modni brend mogao rasti i razvijat se.
Mnogi se sada pitaju gdje će Anderson nastaviti svoju karijeru. Prema dosadašnjim nagađanjima, mogao bi otići u Dior gdje bi zamijenio Mariu Graziu Churi za koju se također nagađa da bi uskoro mogla napustiti ovu poziciju. Također, još se ne zna tko će u Loeweu zamijeniti Andersona, ali jedno je sigurno - čeka ga velik zadatak.
Foto: Profimedia
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.