Life&style 1447 prikaza 03. srpnja 2018.

Je li ovo najbolja reklama za britvice ikad?

Ono što je nedostajalo u svim reklamama za sredstva za depilaciju je - žena s dlakama

Kada se radi o ženama i standardima ljepote, svi znamo da su oni stvarno smiješni. 'Ispran' nam je mozak da vjerujemo da žene nemaju dlake i da, ako ih imaju, onda ih nitko nikada ne bi smio vidjeti. Čak ni na reklamama za britvice ili sredstvima za depilaciju. Besprijekorne i retuširane slike ili reklame stvaraju nerealna očekivanja i zato je nova kampanja  Billie's Project Body Hair toliko bitna i osvježavajuća u današnje vrijeme. 

Billie je firma koja proizvodi britvice, a Georgina Gooley, suosnivačica tvrtke Billie je izjavila: ''Prikazivati samo glatke, bezdlake noge, arhaičan je način odnošenja prema ženama. Mi uvijek govorimo kako je brijanje izbor. To su tvoje dlake i nitko ti ne bi smio govoriti što ćeš raditi s njima. Mi smo uzbuđeni zbog lansiranja ove kampanje kako bi dlake na ženskom tijelu postale nešto normalno i kako bi se promijenio jednodimenzionalni pogled na žene u medijima". 

Fotografkinja Ashley Armitage kaže: ''Nevjerojatno je da je Billie prva tvrtka za britvice koja je zapravo prikazala ženu s dlakama po tijelu. U svim reklamama tog tipa žene već imaju glatke noge bez dlaka. Kako uopće možeš znati da britvica radi dobar posao kad sve što vidiš je zapravo da miče kremu za brijanje? I što je još bitnije, zašto su dlake na ženama toliki tabu?''

Posao koji ova tvrtka obavlja kako bi istaknula činjenicu da je dlaka prirodna, normalna stvar za žene te da mi same trebamo odlučiti hoćemo li uzeti britvicu i obrijati ih je veliki korak u pravom smjeru. Nadamo se da će to postati pravilo, a ne iznimka. 

Komentari 0