Life&style 5593 prikaza 15. rujna 2017.

Izbaci šećer i gledaj što će se dogoditi tvom tijelu!

Thinkstock.

Znamo da je prehrana sa što manje šećera zdrava, ali nije se lako odreći one čokoladne torte... No što se događa doista u organizmu reduciraš li konzumaciju šećera? Puno dobrih stvari koje ti mogu biti motivator

Sigurno si već sto puta slušala o tome koliko je šećer loša namirnica. Ili bolje rečeno, beskorisna - ne sadrži baš ništa dobro za naš organizam osim što donosi kalorije, kratak "uzlet" energije koji isto tako brzo opadne i nakon toga smo još gladniji. Povezuju ga s mnogim zdravstvenim problemima, onima s kožom, nastajanjem gljivica, debljanjem, a o šećeru možemo, kažu, postati i ovisni. Popis je poprilično dugačak. No njegov okus kao da je čaroban, toliko smo se na njega navikli, da nam ništa bez šećera ne vrijedi. Kako i ne bi kad ga industrija hrane stavlja u najneočekivanije proizvode. Kako bilo, šećer bi u prehrani trebalo skresati jer... 

1. Imat ćeš prekrasan osmijeh

Šećer pomaže bakterijama u tvojim ustima da se razmnožavaju. Što ne znači samo da će napasti tvoje zube nego i da miris iz usta neće biti očaravajući. Ako jedeš puno slatkoga, povećaš rizik karijesa, ali ako ne možeš bez slatkoga, sladilo je alternativa jer ono neće štetiti zubima. Također će i zubno meso postati zdravije i otpornije izbaciš li šećer!

 

 

Fun night last night at the Gotham Awards with #calvinklein #deepeuphoria #ad

Objavu dijeli @margotrobbie

 

2. Napokon ćeš normalno spavati

Ako unosiš puno šećera u organizam, to ne samo da utječe na tvoju energiju tijekom dana, nego i na tvoj san noću. Odustaneš li od prekomjerne konzumacije šećera, možeš se veseliti tihim, mirnim, u komadu prespavanim noćima. 

3. Bolje ćeš pamtiti 

Inače baš ne pamtiš najbolje, često zaboravljaš npr. imena? Šećer bi mogao biti krivac za to! Dugotrajna visoka konzumacija šećera može stvarno utjecati na komunikaciju između stanica mozga. Bez šećera poboljšat će se aktivnost svoga mozga!

via GIPHY

4. Zbogom prištićima!

Znaš ovu situaciju sigurno: cijeli vikend si uživala u omiljenim slasticama, a u ponedjeljak se divila prištićima. Obratiš li pažnju na redukciju šećera, poboljšanje na koži će biti vidljivo!

5. Želja za slatkim se smanjuje

Da šećer stvara ovisnost, to već znamo. Ako se na neko vrijeme suzdržiš, vjerojatno ćeš početi osjećati sve manju manju potrebu za slatkim. To ne znači da više nikada nećeš uživati u slatkome – tu i tamo si možeš ponekad priuštiti komadić čokolade. Ali nećeš više imati toliku, neobuzdanu želju za šećerom. Yes!

Komentari 0