“Sve počinje od moje opsesije sa mirisima: moja sjećanja su primarno olfaktivna, pa shodno tome su moja sjećanja moj osjet mirisa. Uvijek sam iskonski mislio da je parfem jedna od onih stvari kada zatvoriš oči koja te vraća točno u onaj trenutak u vremenu i prostoru. Kada smo započeli raditi na Gucci Mémoire d’une Odeur, pokušao sam osmisliti miris koji se ne može jednostavno prepoznati; hibridni miris koji liči na sjećanja koliko je to god moguće.” Alessandro Michele.
Miris je naša podsvijest, spojena sa trenucima koje smo preživjeli, bojeći ih emocijama veselja, intenzivne ljubavi, neopisive tuge. Miris može ponovno vratiti taj trenutak, osjećaji iz prošlosti se mogu osjetiti ponovno.
Za novu Gucci mirisnu priču, miris nas povezuje sa sjećanjima, vraća ih iz prošlosti i oživljava ih u sadašnjosti. Skače u vremenu naprijed i nazad, sadašnjost i prošlost su spojeni jedinstvenim mostom koji vodi u budućnost. Predstavljamo novi univerzalni Gucci miris. Miris neobilježen rodom ili vremenom. Predstavljamo Gucci Mémoire d’une Odeur.
Miris
Gucci Mémoire d’une Odeur je eliksir koji nadilazi rodove svojom individualnošću, te uspostavlja novu obitelj, Mineralni Aromatici. Transcendentalne note sadrže neočekivane i enigmatične sastojke, te su definirane notom Rimske Kamilice. Alessandro Michele je zamislio taj cvijet u duši mirisa, a Alberto Morillas je ostvario njegovu viziju.
Rimska Kamilica Gucci Mémoire d’une Odeur je strukturirana uz pomoć latica Indijskog Coral Jasmine da dobije nježnosti, mošus za dubinu i plemenita drva: za toplinu Sandalovina te prozračna cedrovina.
Obitelj Mineralnih Aromatika
Lomeći tradicije u mirisnim obiteljima, Gucci Mémoire d’une Odeur je začetnik jedne nove obitelji, Minerala, koji je kombinacija mirisa i osjećaja: prozračan, mošusni, proziran i autentičan. Mineralni se uobičajeno koristio za opis nekih sastojaka mirisa, a sada kombiniran sa Aromatičnim postaje dio duše Gucci Memoire d’une Odeur.
”Mošusne mineralne su kamen temeljac ovoga mirisa: povezuje sve druge olfaktivne elemente zajedno sa čistom mekanosti,” Alberto Morillas.
Note
“Morao sam se zapitati zašto je Alessandro odabrao kamilicu. Kada sam počeo raditi sa mirisom kamilice onda sam shvatio,” rekao je Morillas. “Nitko to nije učinio prije. Kamilica je poznata po cijelom svijetu. Svatko ju je pomirisao prije ili kasnije, ali uvijek kao sam, sjećanje iz djetinjstva, nešto bezvremensko, ali nikad u mirisu. Ovaj cvijet je jako podcijenjen a to je biljka sa iznimnim olfaktivnim potpisom.”
Rimska kamilica
Rimska kamilica je rasla u okolici Rima u terasnim vrtovima još od 16og i 17og stoljeća. Zbog svoga zelenoga aromatičnoga mirisa, ovaj osunčan i snažan cvijet ima neosporan karakter koji odiše radošću te aromatičnim notama osušenoga meda i zelene jabuke.
Indijski Coral Jasmine Nature Print ®
Nota ekskluzivna za Gucci, nastala u Indiji, cvijet oblika zvijezde ističe se snažnim mirisom i bojama u noći, te lakšim mirisom preko dana. Poznat kao kraljica noći, to je cvijet koji je lice Bengala. Jedinstvene odlike jasmina daju mu medenu ćud i koralno srce sa daškom naranče.
Gucci Mémoire d’une Odeur’s bazne note čini prolazni oblak, nastaje na koži od Mošusa i drvenastih nota: Cedrovine i Sandalovine. Drvenasta arhitektura mirisa daje intenzitet strukturi mirisa.
Bočica
Alessandro Michele otkrio je vintage Gucci bočicu, te ju je iskoristio kao inspiraciju za Gucci Mémoire d’une Odeur’s bočicu. Oblikovana kao stup iz antičkog svijeta, bočica je oličenje rafinirane siluete u teškom prozirnom svjetlo zelenom staklu, okrunjena sa sjajnim zlatnim čepom. Printana zlatna folija obrubljuje naljepnicu te otkriva Gucci loga zajedno sa imenom mirisa.
Pakiranje
“Pakiranje dolazi iz prošlosti, inspirirano Gucci miriso iz početka 90ih. Nisam želio da oblik bočice bude previše muževan ili previše ženstven zato što miris može biti i za žene i za muškarce.” Alessandro Michele.
Simbol zvjezdane noći i zemaljskog svijeta koji gleda na noć, zelena kutija je ukrašena sa nebeskim tijelima inspiriranim rimskim i gotičkim crkvama iz srednjeg vijeka i renesanse. Ovaj uzorak na pakiranju podsjeća na Giottove freske u kapelici Scrovegni u Padovi.
Kampanja
“Misao vodilja cijele kampanje je sloboda; ideja o ne-dobu, ne-mjestu, ne-društvu. Zamislio sam svijet koji je freska mitološkoga života u kojem je obitelj jedna privatna zajednica sa svojim sociološkim okvirima gdje prevladava potpuna sloboda izražavanja i gdje uloge ljudi i stvari nisu jasne. Zamislio sam sjećanje na autentičnu uspomenu” Alessandro Michele.
Okupljanje slobodoumne obitelji koja slavi život živeći ga slobodno i zajedno stvarajući uspomene, ideja je Alessandra Michele. U raznolikim okružjima u predgrađu Rima, obitelj je snimljena kako pleše i odlazi na piknik u suncem obasjanim ruševinama Monterano kanala, te oko i u svom domu dvorcu Montecalvello—srednjovjekovnom dvorcu sa fontanom u dvorištu, te enigmatskim freskama po cijelom zdanju. Redatelj kampanje Glen Luchford prožima video i slike vibrantnom nostalgijom osmišljenom od umjetničkog direktora Christophera Simmondsa. Print kampanja je zamišljena kao privatni foto album, koja prikazuje karakter svakoga člana i njihove međusobne odnose.
Pjevač, tekstopisac i glumac Harry Styles predvodi obitelj, koju sačinjavaju eklektični i univerzalni talenti i modeli.
- Harris Reed (dizajner)
- Zumi Rosow (dizajner i muzičar)
- Ariana Papademetropoulos (umjetnik)
- Stanislas Klossowski de Rola (glumac i muzičar)
- Olimpia Dior (umjetnik)
- Leslie Winer (model i umjetnik)
- Thomas Riguelle (model)
- Tex Santos-Shaw (model)
- Tessa Bruinsma (model)
- Olga Zapivokhina (model)
- Oleg Ulrich (model)
- Matïss Rucko (model)
- Mae Lapres (model)
- William Valente (model)
- Katea Gramma (model)
- Unia Pakhomova (model)
- Ellia Sophia (model)
- Elibeidy Dani Martinez (model)
- Cheikh Tall (model)
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.