Za jednu promidžbenu kampanju umjetnica Sophia Thomalla dala se razapeti na križ. Objavila je fotografiju na Instagramu te podigla buru reakcija
Berlinska glumica Sophia Thomalla poznata i inače po svojim provokativnim izjavama, svojom najnovijom akcijom otišla je – za mnoge – korak predalek. Lijepa Sophia za jednu reklamnu kampanju, onu božićnu lutriju, dala se razapeti na križ – oskudno odjevena.
Uz seksepilne slike poluobnažene ljepotice na križu, kao da to nije dosta, još je išao i slogan „Božić će sada biti ljepši“. "Ženski Isus“ u reklami za tvrtku koja se bavi igrama na sreću... Hm. Sophia čiji komentari društvenih događanja i inače u Njemačkoj uvijek izazivaju reakcije još je uz fotografiju na Instagramu stavila i komentar: „Prilično širok križ za ženu tako vitka tijela.“
Mnogi ljudi, kao i crkva, smatraju fotografiju uvredljivom
Međutim, s tom je fotografijom pobudila reakcije crkve te mnogih ljudi. „Inače smatram da su tvoje provokacije u redu, ali ovo smatram neukusnim, sorry, nešto tako jednostavno nije u redu!“, komentirao je jedan korisnik. „To što ona radi je strašno i usmjereno je protiv ljudi. Time napada vjeru drugih“, pisao je u drugom komentaru. „Doista žalosno i bez poštovanja prema drugima. Tužno je na što ljudi troše svoj novac.“
Iz crkvenih krugova također su se čuli komentari kako „to nije umjetnost, nego je neukusno i glupo. Drugi umjetnici su inteligentnije koristili aluzije na Isusa i križ. Jadno je da jedna tvrtka smatra kako će povredom religijskih osjećaja privući klijente.“
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.