U petak, 27. studenog, umjesto Crnog petka dm će i ove godine tradicionalno obilježiti treći u nizu Giving Friday u sklopu kojeg će donirati higijenske i ostale potrepštine u vrijednosti od čak pet posto dnevnog prometa ostvarenog u svim prodavaonicama i dm online shopu. dm poziva sve kupce da kupnju pretvore u dobro djelo i pomognu uvećati iznos donacije koja je namijenjena Socijalnim samoposlugama Hrvatskog Crvenog križa.
„U ovo zahtjevno vrijeme važno je ne zaboraviti da u našem susjedstvu postoje ljudi koji, više nego ikada, ovise o našoj dobroj volji i spremnosti da se udružimo oko zajedničkog cilja. Zato dm i ove godine svim građanima daje priliku da kupnjom učine dobro djelo i doprinesu većem iznosu donacije za korisnike socijalnih samoposluga diljem Hrvatske. Istovremeno želimo pomoći potrebitim sugrađanima i osvijestiti što veći broj kupaca o potrebama socijalno ugroženih obitelji i pojedinaca kojima je potrebna podrška“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
„Hrvatski Crveni križ u svojemu sustavu broji 18 socijalnih samoposluga diljem Hrvatske te tako omogućuje humanitarnu pomoć za gotovo 10 tisuća ljudi. Potrebe su velike, ali zahvaljujući tvrtkama poput dm-a uspijevamo odgovoriti na potrebe naših korisnika. Neprestano pratimo situaciju i prilagođavamo se okolnostima kao i sada u epidemiji koronavirusa kada bilježimo povećane potrebe naših sugrađana“, ističe Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.
Socijalne samoposluge djeluju u sklopu 18 gradskih društava Crvenog križa diljem Hrvatske i u njima najpotrebitiji građani mogu napuniti košarice prehrambenim proizvodima i higijenskim potrepštinama bez novčane naknade. Socijalne samoposluge korisnicima osiguravaju okruženje u kojemu mogu samostalno razgledati i birati namirnice čime je zaštićeno njihovo dostojanstvo.
U petak, 27. studenog, umjesto Crnog petka dm će i ove godine tradicionalno obilježiti treći u nizu Giving Friday u sklopu kojeg će donirati higijenske i ostale potrepštine u vrijednosti od čak pet posto dnevnog prometa ostvarenog u svim prodavaonicama i dm online shopu. dm poziva sve kupce da kupnju pretvore u dobro djelo i pomognu uvećati iznos donacije koja je namijenjena Socijalnim samoposlugama Hrvatskog Crvenog križa.
„U ovo zahtjevno vrijeme važno je ne zaboraviti da u našem susjedstvu postoje ljudi koji, više nego ikada, ovise o našoj dobroj volji i spremnosti da se udružimo oko zajedničkog cilja. Zato dm i ove godine svim građanima daje priliku da kupnjom učine dobro djelo i doprinesu većem iznosu donacije za korisnike socijalnih samoposluga diljem Hrvatske. Istovremeno želimo pomoći potrebitim sugrađanima i osvijestiti što veći broj kupaca o potrebama socijalno ugroženih obitelji i pojedinaca kojima je potrebna podrška“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
„Hrvatski Crveni križ u svojemu sustavu broji 18 socijalnih samoposluga diljem Hrvatske te tako omogućuje humanitarnu pomoć za gotovo 10 tisuća ljudi. Potrebe su velike, ali zahvaljujući tvrtkama poput dm-a uspijevamo odgovoriti na potrebe naših korisnika. Neprestano pratimo situaciju i prilagođavamo se okolnostima kao i sada u epidemiji koronavirusa kada bilježimo povećane potrebe naših sugrađana“, ističe Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.
Socijalne samoposluge djeluju u sklopu 18 gradskih društava Crvenog križa diljem Hrvatske i u njima najpotrebitiji građani mogu napuniti košarice prehrambenim proizvodima i higijenskim potrepštinama bez novčane naknade. Socijalne samoposluge korisnicima osiguravaju okruženje u kojemu mogu samostalno razgledati i birati namirnice čime je zaštićeno njihovo dostojanstvo.