Life&style 08. svibnja 2017.

Drage cure, ovo su najbolji treninzi za one dane u mjesecu

arhiva.

Jeste i vi jedna do onih žena koja ne voli vježbati u one dane u mjesecu? Imamo rješenje i genijalne treninge koje ćete obožavati...

Ako se nosite s grčevima i bolovima, jasno nam je zašto za vrijeme menstruacije izbjegavate vježbanje, ali vjerujte nam kad vam kažemo da će vam tjelovježba itekako pomoći. Dapače, u ovo vrijeme mjeseca neke su žene jače nego ikad. Plus: sagorijevamo više kalorija (da, ozbiljno!) i umanjujemo bolove. U nastavku saznajte kojih je pet vrsta tjelovježbe idealno u one dane u mjesecu... 

HODANJE

Odlično je iz više razloga. Besplatno je, ali i odlično za cijeli kardiovaskularni sistem. Istraživanja pokazuju da samo 30 minuta hodanja dnevno pomaže sa simptomima PMS-a. 

TRČANJE

Trčanje ima puno pozitivnih učinaka na smanjenje bolnih menstruacija, ali nikako se ne smijete preforsirati ako se osjećate slabo. 

 | Autor: Getty Images Getty Images

PLIVANJE

Čini se kako je zadnja stvar na svijetu koju želite učiniti tijekom menstruacije oblačenje bikinija i kupanje, ali ovo je jedna od najnježnijih i opuštajućih vježba. 

KUĆNI TRENING

Naravno da je vježbanje u udobnosti svoga doma idealno ako se za vrijeme menstruacije osjećate osjetljivo i emocionalno. Odaberite kratak i brz trening tako da ste što brže gotovi.

 | Autor: Guliver Image/Getty Images Guliver Image/Getty Images

YOGA

Zato što većinom ležite ili sjedite. Zato što se pokreti izvode usporeno i nježno, a najviše se morate koncentrirati na disanje i rastezanje. 

Komentari 0