Life&style 09. srpnja 2021.

Dodijeljene su Woman's Choice Awards - još jednom smo vidjeli koje brendove najviše vole žene u Hrvatskoj

Tonkica Zlački
Pixsell. Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata, Zoran Turković, direktor 24sata, Tonkica Zlački, glavna urednica svih miss7 izdanja i Matej Lončarić, direktor video sadržaja 24sata i osnivač JoomBoos branda
  • U Hotelu Esplanade danas je održana dodjela Woman's Choice Awards koju već tradicionalno organizira najjači ženski medijski brend miss7 
  • Gotovo 9000 čitateljica odazvalo se pozivu miss7 da glasaju za najdraže proizvode, od hrane i pića preko kozmetike i odjeće do bankarskih usluga, mobitela i automobila, i u čak 42 kategorije odlučile su o pobjednicima
  • Najveća vrijednost ove nagrade je što dolazi iz ruku krajnjih korisnica, bez posrednika, od samih žena koje svakodnevno u trgovini odlučuju koji će proizvod kupiti
  • Evo koje su brendove žene u Hrvatskoj najradije birale ove godine... I, čestitamo pobjednicima!
  • Više o nagrađenim brendovima i projektu Woman's Choice Awards 2021. doznaj ovdje 

Danas je održan Woman's Choice Awards, još jednom su dodijeljene nagrade brendovima koje su kao njima najdraže ocijenile žene u Hrvatskoj. Ponovno u svečanom ruhu, nakon prošlogodišnje "pandemijske dodjele" bez publike i u video prijenosu, nagrade su pobjednicima uručene u svečanoj atmosferi zagrebačkog hotela Esplanade, uz mnogo uzbuđenja, čestitki i velikih osmijeha. Ulogu voditeljice preuzela je Daniela Trbović, a uz nju na pozornici su nagrađene dočekivale, čestitale im i o nagradi govorile Tonkica Zlački, glavna urednica svih miss7 izdanja i Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata. 

 | Autor:

Tonkica Zlački, glavna urednica svih miss7 izdanja i Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata

"Kada se tisuće i tisuće žena izjasne kako im je upravo vaš brend omiljen na tržištu sigurni ste da imate u rukama pravu vrijednost i razlog za slavlje. Pokrenuli smo Woman’s Choice nagradu kako bismo našim čitateljicama, kojih je svakog mjeseca više od milijun i pol, dale priliku da otvore dušu i pohvale proizvode čije im postojanje svakodnevno olakšava ili uljepšava život, a njihovim proizvođačima i distributerima odali priznanje za odličan rad" rekla je Tonkica Zlački.

 | Autor: Pixsell Pixsell Okupljeni uzvanici, predstavnici brendova koji su osvojili Woman's Choice nagrade; gosti su se počastili i ukusnim zalogajčićima; Luka Duspara, Jelena Jurić i Saša Mirić iz odjela prodaje 24sata

U velikoj anketi kojoj se iz godine u godinu odaziva tisuće čitateljica miss7 doznajemo čemu teže, što planiraju, kakve vrijednosti cijene i koje brendove biraju. Žene su dobile priliku da progovore o navikama, stavovima i omiljenim brendovima u Hrvatskoj i prihvatile ju. Ispitanice su otkrile svoje preference u gotovo svim kategorijama života birajući između brendova prisutnih na našem tržištu. Ove godine anketu su ispunile čak 8773 čitateljice, a između ostalog otkrile i koliko su im se kupovne navike promijenile unatrag vrlo specifične godine. Na primjer, čak 48 posto ispitanica otkrilo je da više kupuju putem Interneta, dok 31 posto njih više troši na hranu nego prije. Zanimljivo, 44,8 ispitanica otkrilo nam je da su od početka pandemije počele više štedjeti, dok njih 10 posto troši više nego ranije.

 | Autor: Marija Leaković i Ivana Les; Svjetlana Benčić Colarić i Simona Vlahović; Silvije Azinović i Sanja Kelek  

Oduševljenje velikim odazivom čitateljica na anketu u pozdravnom je govoru istaknula i Marcela Rukavima, napominjući kako miss7 kao najomiljeniji ženski medijski brend pomno njeguje dvosmjernu komunikaciju s publikom te se njome izuzetno ponosi. O samoj nagradi je kazala: "Kvaliteta, vrijednost za novac, pouzdanost, dostupnost, društvena odgovornost i mnogi drugi kriteriji igraju ulogu u tome koji će brend osvojiti titulu omiljenog kod žena. Najveća je vrijednost ove nagrade što dolazi iz ruku krajnjih korisnica, bez posrednika, od samih žena koje svakodnevno u trgovini odlučuju koji će proizvod kupiti". 

 | Autor: Pixsell Pixsell Daniela Trbović vodila je dodjelu nagrada

Women's Choice Awards je kao i proteklih godina naišao na sjajan odaziv publike i izvrstan prijem kod najpoznatijih hrvatskih i svjetskih brendova, a podržavaju ga i brojna poznata lica, influencerice i miss7 partnerice poput Nevene Rendeli, Andree Andrassy, Nine Slišković Goleš, Renate Sopek, Kristine Ercegović i Kim Končar.

A sad, vrijeme je i da otkrijemo ovogodišnje pobjednike, najomiljenije brednove iz raznih područja života po izboru čitateljica miss7. Kategorije se nižu od hrane i pića preko kozmetičkih potrepština i zdravlja do automobila i bankarskih usluga, a pobjednici su...

Podignimo čaše!

Naravno, ovom svečanom trenutku ćemo nazdraviti omiljenim pićem, netko pivom, netko kavom, netko vodom, već prema ukusu. A okus pobjednika u kategorijama negazirana i gazirana voda imaju Jana i Jamnica, missicama najdraža kava je Nescafé, a čaj Franck. Kad biraju pivo, omiljeni im je Heineken, a brand miljeka Dukat.

Jamnica | Autor:

Dunja Pašalić je primila nagradu za najbolju gaziranu vodu, Jamnicu, a na slici je s Marcelom Rukavinom.

Heineken | Autor: Pixsell Pixsell

Nagradu za omiljeno pivo, Heiniken, preuzeli su Matea Fogec i Nikša Ende

Jana | Autor: Pixsell Pixsell

Vedrana Vlahović primila je nagradu u ime brenda Jana. Na slici s Tonkicom Zlački.

Dukat | Autor: Pixsell Pixsell

Kristina Klarić Rubčić, voditeljica korporativnih komunikacija Dukata koji su žene odabrale kao omiljeni brend mlijeka, s Tonkicom Zlački

Što je danas na stolu?

Nastavimo s hranom koja nam je svakodnevno na stolu jer osim što je se nasušnja potreba priznajemo da jako i volimo papati. A najdraži su nam pritom ovi zalogajčići: omiljeni brend čokolada je Kinder, među keksima pobijedile su Kraš Napolitanke, a sladoled koji je osvojio anketirane je King. No, ne guštaju čitateljice miss7 samo u slatkišima. Omiljena grickalica im je Smoki, a u kategoriji žitarica pobjedio je Nesquik. Kad se kuha tjestenina najradije je to Barilla, a u kategoriji Meso i mesne prerađevine biraju Cekin. Omiljena majoneza žena je Zvijezda, a omiljeni dodatak jelima Vegeta. A kad već govorimo o hrani, ne treba zaboraviti ni kućne ljubimce. Svojim glasovima žene su najboljom hranom za četveronožne prijatelje proglasile PEDIGREE.

Vegeta | Autor:

Tri dame preuzele su nagradu za omiljeni dodatak jelima, Vegetu: Sanja Kelek, Nikolina Pozder i Anja Stojanovska Topolko

Zvijezda | Autor: Pixsell Pixsell

Mmmmm, najomiljenija je Zvijezda majoneza. Na dodjelu su stigle Petra Pirker Dropuljić i Jelena Vrandečić

Pazimo na zdravlje...

Važno je paziti na zdravlje, a čitateljice miss7 čine to kupujući kvalitetne i pouzdane proizvode birajući Solgar kao najdraži u kategoriji Dodatci prehrani. Omiljeni probiotik im je Biorela, a pastile za grlo - isla pastile.

Solgar | Autor: Pixsell Pixsell

Svjetlana Benčić Colarić iz Solgara s primljenom nagradom u kategoriji omiljeni dodatak prehrani i Marcela Rukavina

isla | Autor: Pixsell Pixsell

Nagradu za najbolje pastile, isla pastile primile su Dunya Charif, Martina Skukan i Jasna Perica Krpina

 

... ali i na ljepotu!

Uz unutarnju ljepotu i zdravlje, žene rado pozornost posvećuju i onoj vanjskoj - njezi lica i tijela, volimo se poigrati makeupom i počastiti se kvalitetnom šminkom, a naše tijelo nam diktira i potrebu za takozvanim ženskim potrepštinama. U tom su kategorijama čitateljice miss7 odabrale sljedeće robne marke: kao omiljeni brend preparativne kozmetike iskristalizirala se NIVEA, omiljena dekorativna kozmetika nosi potpis Vichy, a najdraži ženski higijenski proizvodi su Libresse. Boje li kosu, smatraju da je zadatak najbolje povjeriti bojama za kosu brenda L'Oréal.

Vichy | Autor: Pixsell Pixsell Maja Cuković i Marijana Perić u ime Vichyja stigle su da prime nagradu za omiljeni brend dekorativne kozmetike - na slici s Tonkicom Zlački

Kad moramo zasukati rukave

Ne možeš s njima, a ne možeš ni bez njih - ne bi li se to moglo reći i za kućanske poslove? Nekada nam ih je preko glave, a teško ih je i potpuno ignorirati. Ipak sve je lakše uz dobre "pomagače". Tako su žene kao omiljeni brend sredstva za čišćenje odabrale Domestos, a sredstva za rublje Lenor.

Pa, krenimo u šoping

Sve dosad nabrojano, a i još poneku "sitnicu" poput odjeće, cipela, sportske opreme... valja negdje kupiti. U koje se trgovine najradije zapućuju missice? Kad je riječ o kupnji namirnica, omiljena destinacija je Lidl. Za odjeću zna se - ZARA dok obuću najviše vole kupovati u trgovinama Shooster. Najboljim dućanima sportske odjeće i obuće smatraju adidas, omiljeno mjesto za kupnju nakita je Argentum. A žele li obaviti više raznovrsnih kupnji na jednom mjestu uputit će se u, po njima, najdraži šoping centar, Arena Centar. Osim ako ne kupuju od kuće. Tada im je omiljeni modni web shop ABOUT YOU. I, da, opremaju li kuću, IKEA je ime kojem daju svoje povjerenje.  

Lidl | Autor: Pixsell Pixsell

Marina Dijaković došla je na dodjelu ispred nagrađene trgovine Lidl - ženama je to trgovina u kojoj najradije kupuju namirnice

 | Autor: Pixsell Pixsell IKEA-inu nagradu primili su Martina Maček Martinović i Gordan Vrankovečki

adidas | Autor: Pixsell Pixsell Petra Franić i Ivana Vukušić ponosne su na nagradu koju je primio adidas, omiljeni brend sportske obuće i odjeće.

Kako sve to platiti?

Na kraju svake kupnje na scenu stupaju kartice. Ili aplikacije za plaćanje. U ovoj potonjoj kategoriji žene su kao najdražu aplikaciju odabrale KEKS pay, omiljena loyality kartica im je dm active beauty, kreditna kartica Visa, a banka PBZ. Naše dame znaju s novcem, u to ne sumnjamo, a važna im je i sigurnost. Tada najradije biraju Croatia osiguranje

Visa | Autor: Pixsell Pixsell

Visa je ženama najdraža kreditna kartica, a na dodjeli je bila Renata Vujasinović. U ime PBZ-a, omiljene banke, nagradu je preuzela Suzana Markotić Šilović

KEKS pay | Autor: Pixsell Pixsell

KEKS pay najbolja je aplikacija za plaćanje, a nagradu je preuzela Ivana Seuček

 | Autor: Pixsell Pixsell

Četvorka ispred uspješnog brenda dm: Karmen Kovaček Lilek, Martina Markota, Marta Išek i Jasmina Nagradić

Volimo i tehniku, itekako

Davno su prošla vremena kad su se samo muškarci razumijeli u tehniku, voljeli dobre automobile, ludovali za novim gadgetima. Evo što se sviđa čitateljicama miss7 upravo u tim kategorijama: omiljenim mobitelom proglasile su Samsung, brand bijele tehnike koji stavljaju na prvo mjesto je Gorenje, a najdraži automobil Audi. U koji će gorivo najradije natočiti na benzinskim postajama INA.

Samsung | Autor: Pixsell Pixsell Od Marcele Rukavine nagradu je za Samsung primila Štefica Opačak 

Gorenje | Autor: Pixsell Pixsell Iz Gorenja na pozornicu su se popeli Stella Nišević i Jurica Ramljak

INA | Autor: Pixsell Pixsell Nagradu u ime tvrtke INA primile su Ivana Les i Tamara Karagity - na slici s Tonkicom Zlački i Marcelom Rukavinom

Komentari 0