- Predstavljeno je prvo pivo na svijetu začinjenom tekilom, iznenađujuće slatkim okusom
- Desperados odašilje svoju glavnu poruku: MI SMO PARTY (#WeAreTheParty)
- Brojni gosti, uključujući Remi, Nereda i Stoku, uživali su u izvrsnoj glazbi i cool atmosferi
Jedan poseban party se održao u već nekoliko godina zatvorenom restoranu na zagrebačkom Glavnom željezničkom kolodvoru u Zagrebu. Povod je bio lansiranje međunarodnog brenda Desperados. Na samom partyju predstavljeno je prvo pivo na svijetu koje je začinjeno tekilom. Iako na prvu zvuči neobično i neočekivano zapravo je vrlo osvježavajuća kombinacija slatkog okusa. Desperados je zabavom poslao svoju glavnu poruku - MI SMO PARTY (#WeAreTheParty).
Kako bi predstavili filozofiju brenda i iznenadili uzvanike, HEINEKEN Hrvatska, organizirao je party na neočekivanoj lokaciji do koje se stiglo, ni više ni manje nego, vlakom. Brojni uzvanici su bili oduševljeni atmosferom, a među njima smo mogli uočiti Remi te Nereda i Stoku, koji su kao i ostali uzvanici uživali u izvrsnoj glazbi i cool atmosferi..
Direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska, Filip Rabuzin, uzvanicima je poželio dobru zabavu te je poručio ''S novopredstavljenim Desperadosom potičemo duh zabave. Brend odražava veselu osobnost, energiju i osebujnost te će uzdrmati tradicionalno tržište piva. Drago mi je da je takav izniman proizvod prisutan i u Hrvatskoj.''
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.