Novi ë-C3 označava novo poglavlje za Citroën. Ova popularna i odvažna marka mijenja se s vremenom kako bi se hrabro suočila s izazovom da potpuno električna mobilnost bude dostupna svima i donosi prvi potpuno električni kompaktni automobil B-segmenta dizajniran i proizveden u Europi namijenjen kupcima koji žele osjetiti prednosti mobilnosti nulte emisije po pristupačnoj neto cijeni.
Citroën predstavljanjem modela C3 četvrte generacije koji pršti osobnošću postavlja nova pravila za automobile B-segmenta dizajnirane i proizvedene u Europi. Potpuno električni ë-C3 proizvodi se u Europi te jamči najbolju udobnost u klasi, jednostavno električno iskustvo, izuzetnu razinu opreme i nevjerojatan omjer uloženog i dobivenog.
Po prvi put u segmentu gradskih vozila, Citroën je uključio svoj inovativni i ekskluzivni ovjes Citroën Advanced Comfort® u serijsku opremu svih inačica novog električnog modela ë-C3. Vozač i putnici neće ih vidjeti, ali ovjes Citroën Advanced Comfort® osigurat će svima u vozilu jedinstvenu vožnju udobnu poput one na letećem tepihu zahvaljujući progresivnim hidrauličnim graničnicima koji su inženjerima omogućili veću slobodu prilikom podešavanja ovjesa novog ë-C3 kako bi se postigao dojam da automobil klizi čak i tijekom vožnje na neravnim površinama. Vozilo na svakom kutu koristi dva hidraulična graničnika u kombinaciji s amortizerima i oprugama umjesto mehaničkih graničnika – jedan je za kompresiju, a drugi za povrat.
„Udobnost je ključni element DNK marke Citroën. Vrlo nam je važna jer je vrlo važna i našim kupcima. Zato smo učinili sve u našoj moći da novi ë-C3 učinimo najudobnijim kompaktnim automobilom B-segmenta s pomoću Citroën inovacija kao što su nove verzije naših Citroën Advanced Comfort® sjedala i – po prvi put na modelu C3 – našeg ovjesa Citroën Advanced Comfort®” izjavila je Laurence Hansen, direktorica razvoja proizvoda i strategije tvrtke Citroën.
U središtu dizajna prostrane unutrašnjosti jednostavne su, a opet profinjene površine koje putnicima osiguravaju ugođaj sličan onome kod kuće. Citroën Advanced Comfort® sjedala s novim uzorkom u posve novom modelu ë-C3 dizajnirana su posebno za taj automobil i punjena dodatnom pjenom kako bi bila još mekša i udobnija već od prvog dodira, a opet jamčila iznimnu potporu tijekom vožnje bez obzira na udaljenost.
Novi ë-C3 visinom od 1,57 m (bez krovnih nosača), što ga čini višim od prethodnika, a odignutost od tla u stilu SUV vozila omogućuje jednostavniji ulazak u automobil i izlazak iz njega, kao i sigurniju vožnju preko ležećih policajaca, rubnika i rupa na cesti čestih na gradskim cestama. Odignutost od tla iznosi impresivnih 163 mm za potpuno električni ë-C3, u usporedbi s 135 mm kod prethodnog modela.
Po prvi put u Stellantisu, troškovno učinkovita platforma za električna vozila koristi LFP (litij-željezo-fosfat) pogonsku bateriju kapaciteta 44 kWh koja omogućuje doseg do 320 km u WLTP ciklusu, dok mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom (DC) od 100 kW omogućuje punjenje s 20% na 80% za samo 26 minuta. Standardno punjenje izmjeničnom strujom s 20 % na 80 % traje oko 4 sata i 10 minuta koristi li se punjač snage 7kW, ili 2 sata i 50 minuta s punjačem snage 11 kW. Punjenje je jednostavno kod kuće i na javnoj punionici s pomoću serijski isporučenog kabela Mode 3, idealnog za redovito punjenje kod kuće na Wall boxu, ali i na javnim punionicama. Kabel se može koristiti na jednofaznom Wall boxu snage 7,4 kW ili trofaznom snage 11 kW.
Motor snage 83 kW (113 KS) i posve automatski mjenjač omogućuju ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 11 sekundi, dok najveća brzina iznosi 135 km/h, što novom modelu ë-C3 omogućuje više nego dovoljno snage i performansi da savlada svakodnevnu vožnju i promet, posebno u gradskim i prigradskim sredinama.
Citroën po prvi put na automobilu koji je u proizvodnji predstavlja svoj prepoznatljiv novi potpis marke, koji uključuje velik novi ovalni logotip s novom interpretacijom karakterističnih „ševrona”.
Citroën ë-C3 viši je i odvažniji te s ponosom predstavlja novi smjer dizajna marke Citroën, prvi put najavljen konceptom Citroën Oli iz 2022., u kojem je vertikalnost suprotstavljena horizontalnim, tehnički oblikovanim površinama.
Četvrta generacija obitelji Citroën ë-C3 za europsko tržište u potpunosti je redizajnirana i nudi osvježen, odvažan izgled u koji je utkan odvažan novi dizajnerski potpis marke.
Taj je novi potpis prvi put predstavljen na konceptu Citroën Oli iz 2022., a u osnovi suprotstavlja vertikalne elemente horizontalnima na hrabar i tehnički način. Viši i vertikalniji prednji dio uključuje velik novi ovalni logotip sa „ševronima” ponosno istaknut na sredini i sa svake strane ojačan sjajnim crnim horizontalnim rešetkama s upečatljivom tehničkom interpretacijom „ševrona” nadahnutom arhitektonskim parametričkim dizajnom.
Važan je element i upečatljiv novi dizajn prednjih i stražnjih svjetala koja su prvi put predstavljena na konceptu Citroën Oli, a uključuju jedinstven svjetlosni potpis u tri razine s jednom vertikalnom i dvije horizontalne leće koje izgledaju gotovo poput oštrica.
„Vjerujemo da će potpuno novi električni Citroën ë-C3 unijeti revoluciju među kompaktna vozila B-segmenta jer smo slušali koje su značajke najvažnije kupcima SUV-ova i uključili glavne prednosti tih značajki u povišen dizajn automobila te ga učinili još praktičnijim. Stoga, iako je gabaritima u smislu duljine i širine sličan prethodniku, povisili smo karoseriju kako bi se pojačao osjećaj snage i prisutnosti na cesti, uz dodatne koristi koje donosi veća odignutost od tla i viša vozačka pozicija, kako bi se osigurala veća udobnost vozača i putnika pri prelasku preko rupa, rubnika i drugih prepreka na današnjim gradskim cestama,” izjavio je Pierre Leclercq, voditelj odjela za dizajn Citroën.
*Novi ë-C3 bit će dostupan po cijeni već od 23.300 eura u Francuskoj, Njemačkoj, Belgiji, Nizozemskoj, Austriji, Portugalu, po ekvivalentnom iznosu u zlotama za Poljsku i od 23.300 eura uvećano za moguće troškove registracije u Italiji i Španjolskoj.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.